HolidayCheck wchodzi na rynek rezerwacji

Zarząd HolidayCheck AG podjął decyzję o zmianie modelu funkcjonowania spółki HolidayCheck Polska z internetowego biura podróży na model oparty na prezentacji ofert partnerów biznesowych. Użytkownicy serwisu będą mogli wyszukiwać odpowiedni hotel na HolidayCheck.pl, a następnie zarezerwować go przechodząc bezpośrednio do stron internetowych partnerów HolidayCheck takich jak touroperatorzy, serwisy rezerwacji hoteli i hotele.

 

Takie rozwiązanie stosowane jest na innych europejskich platformach HolidayCheck i koresponduje z aktualnymi trendami, zgodnie z którymi dostawcy usług turystycznych maksymalizują działania wspierające sprzedaż poprzez własne strony internetowe. Zmiana ta wejdzie w życie z końcem roku 2012. – Polska platforma HolidayCheck cieszy się wśród internautów dużym zainteresowaniem i zaufaniem. Strona www.holidaycheck.pl notuje miesięcznie do dwóch milionów wizyt, imponująco rośnie też liczba zamieszczanych przez turystów opinii i zdjęć – mówi Gilles Despas, prezes HolidayCheck AG. – Ogromnym kapitałem HolidayCheck jest zaangażowanie internautów we współtworzeniu naszej platformy i jej duża popularność. Jesteśmy przekonani, że te atuty przełożą się na profity naszych partnerów biznesowych.

 

HolidayCheck jest filią firmy HolidayCheck AG, należącej większościowo do notowanej na giełdzie spółki Tomorrow Focus AG, wiodącego dostawcy mediów cyfrowych w Niemczech. HolidayCheck jest największą europejską niezależną platformą społecznościową dotyczącą podróży. Baza portalu to ponad 9 milionów opinii, zdjęć oraz materiałów wideo zamieszczonych przez użytkowników. Portal dostępny jest w 10 językach.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *