Hotelarz ma 45 lat. Wprawdzie tradycja zobowiązuje, cóż by jednak znaczyła, gdyby z sięgających niemal półwiecza doświadczeń, nie wynikały aktualne, nowoczesne i pożyteczne dla czytających treści. Czym jest i gdzie jest Hotelarz dziś?
Przez ponad trzydzieści lat od początku ukazywania się najpierw jako Biuletyn ZPHT a potem jako Hotelarz miesięcznik nie miał konkurencji. Pojawiła się ona dopiero w połowie lat 90. Wprawdzie obecnie na rynku ukazuje się sześć periodyków noszących w tytule słowo: hotel, jednak to Hotelarz jest niezaprzeczalnym liderem. Zarówno, jeśli chodzi o poczytność, czy znajomość tytułu wśród branży, jak i sprzedaż oraz nakład.
Według sondażu przeprowadzonego przez Pracownię Badań Rynku Ośrodka Badań Prasoznawczych Uniwersytetu Jagiellońskiego w lipcu 2005 roku stałą lekturę Hotelarza deklarowało 62,3 proc., zaś nieregularną kolejne 8,7 proc. pracowników obiektów noclegowych. Stałe czytelnictwo najlepszego z pozostałych tytułów deklarowało "jedynie" 26,6 proc. badanych, a żaden z kolejnych nie przekroczył poziomu 8 proc. W maju tego roku Hotelarz pobił dotychczasowy rekord sprzedaży wśród pism segmentu prasy hotelarskiej umacniaj [...]
Przez ponad trzydzieści lat od początku ukazywania się najpierw jako Biuletyn ZPHT a potem jako Hotelarz miesięcznik nie miał konkurencji. Pojawiła się ona dopiero w połowie lat 90. Wprawdzie obecnie na rynku ukazuje się sześć periodyków noszących w tytule słowo: hotel, jednak to Hotelarz jest niezaprzeczalnym liderem. Zarówno, jeśli chodzi o poczytność, czy znajomość tytułu wśród branży, jak i sprzedaż oraz nakład.
Według sondażu przeprowadzonego przez Pracownię Badań Rynku Ośrodka Badań Prasoznawczych Uniwersytetu Jagiellońskiego w lipcu 2005 roku stałą lekturę Hotelarza deklarowało 62,3 proc., zaś nieregularną kolejne 8,7 proc. pracowników obiektów noclegowych. Stałe czytelnictwo najlepszego z pozostałych tytułów deklarowało "jedynie" 26,6 proc. badanych, a żaden z kolejnych nie przekroczył poziomu 8 proc. W maju tego roku Hotelarz pobił dotychczasowy rekord sprzedaży wśród pism segmentu prasy hotelarskiej umacniaj [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz