Ekspansja Mercure

Ofensywa marek Mercure. Warszawski Holiday Inn z 338 pokojami, działający od 1989 roku i od początku zarządzany przez Orbis, zmienia brand na Mercure. Do tej marki, która postawiła na rozwój poprzez franczyzę dołączyły też hotele Motyl w Krynicy Zdrój ze 100 pokojami i Vestil w Piotrkowie Tryb. z 38 pokojami. Pod marką Mercure działa już w Polsce 16 obiektów. A w 2013 przyłączyć się mają kolejne.

 

 

W styczniu 2013 do sieci Mercure dołączy Holiday Inn Warszawa, który zmieni nazwę na Mercure Warszawa Centrum. Hotel przejdzie proces rebrandingu, powierzchnie ogólnodostępne zostaną wyremontowane i otrzymają nowy wystrój. Mercure Warszawa Centrum jest 14. obiektem w Polsce i drugim obok Mercure Warszawa Grand w stolicy. – Światowe standardy marki Mercure mają sprawić, że hotel stanie się jeszcze ważniejszym ośrodkiem spotkań biznesowych na mapie Warszawy. Jeśli chodzi o nasze aspiracje dotyczące rozwoju tej marki w Polsce, nadal będziemy rozszerzać jej działalność, zwłaszcza w oparciu o franczyzę i umowy o zarządzanie – powiedziała Joanna Świerkosz, dyrektor marketingu Orbis S.A.

 

Mercure Warszawa Centrum jest usytuowany w centrum Warszawy, w bezpośrednim sąsiedztwie Centrum Handlowego Złote Tarasy, ośrodków biznesowych, administracyjnych i handlowych oraz blisko atrakcji turystycznych i kulturalnych miasta. Do dyspozycji gości będzie 338 pokoi z szybkim łączem internetowym, restauracja, bufet śniadaniowy, 10 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni 522 mkw. oraz Business Centre. Ponadto zaoferuje room service, podziemny garaż oraz Fitness Centre. Mercure to jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek hotelowych. To, co ją wyróżnia na tle konkurencji to strategia opierająca się na tzw. „glokalności”. Ofertę lokalnych wrażeń zapewnić ma gościom entuzjastyczna obsługa, a z drugiej strony globalna jakość i rozwiązania stosowane na całym świecie przez markę Mercure. W Polsce dołączają do niej kolejne hotele.

 

Orbis SA, podpisała umowę franczyzy na 4-gwiazdkowy hotel w Krynicy-Zdrój ze 100 pokojami. Franczyzobiorcą jest właściciel hotelu MOTYL. Obiekt zostanie włączony do Grupy Orbis pod marką Mercure na początku 2013 roku. Hotel posiada sale konferencyjne, restaurację i bar, a także medical SPA. Obiekt usytuowany jest u podnóża Beskidu Sądeckiego w bezpośrednim sąsiedztwie Parku Zdrojowego w uzdrowiskowej części Krynicy-Zdrój. Kolejnym 16. obiektem w sieci będzie Vestil w Piotrkowie Tryb. Obiekt zostanie włączony pod markę Mercure w lutym 2013 roku. Będzie to pierwszy hotel tej marki w woj. łódzkim, które z uwagi na położenie na skrzyżowaniu głównych szlaków komunikacyjnych w centralnej Polsce ma dobry potencjał rozwoju. Do końca przyszłego roku Mercure Piotrków Trybunalski Vestil będzie dysponował 62 pokojami (aktualnie 38 pokoi), oferuje też rozbudowane zaplecze konferencyjne, restaurację i bar, dodatkową atrakcją są Łaźnie Piwne i SPA.• Rozmowę o rozwoju marki Mercure w Polsce z dyrektorem marketingu i sprzedaży Orbis S.A. czytaj w sekcji Rynek Hoteli na str. 22-23.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *