Sieć Stadt/Land/Schloss-gut-Hotels powiększyła się w Polsce do 28 hoteli z 19 obiektów, które wchodziły w jej skład na początku tego roku. Wchodzące w jej skład trzy marki wzbogaciły się o nowe hotele partnerskie w Polsce.
Licząca najwięcej obiektów grupa Land-gut-Hotels pozyskała hotel Olympic we Wronkach, hotel Dwór Czarneckiego, położony na obrzeżach aglomeracji Białostockiej oraz Hotel Carina opodal Raciborza. Hotel Pałac Witaszyce niedaleko Jarocina przyłączył się do najmłodszej marki Schloss-gut-Hotels.
Natomiast trzygwiazdkowy hotel Piast - Roman w Świdnicy zdecydował się na branding przy pomocy marki Stadt-gut-Hotels.
Sieć Gut-Hotels składa się obecnie z 270 zlokalizowanych w Europie hoteli o standardzie od 2 do 4 gwiazdek. - Chcemy tworzyć przeciwwagę dla rozprzestrzeniającej się w Europie koncernowej zunifikowanej usługi hotelowej.
Tylko branding przy pomocy międzynarodowej marki może wzmocnić pozycję prywatnego hotelarza wobec inwestycji dużych sieci międzynarodowych - mówi Renata Tranow, menedżer sieci. Sieć Stadt/Land/Schloss-gut-Hotels proponuje swoim klientom udział w programach lojalnościowych, wystawiając vouchery na nocleg gratis. Działania grupy skierowane są na gościa niemieckojęzycznego, jednak w najbliższych planach jest również wzmożona akwizycja klienta polskiego.
Licząca najwięcej obiektów grupa Land-gut-Hotels pozyskała hotel Olympic we Wronkach, hotel Dwór Czarneckiego, położony na obrzeżach aglomeracji Białostockiej oraz Hotel Carina opodal Raciborza. Hotel Pałac Witaszyce niedaleko Jarocina przyłączył się do najmłodszej marki Schloss-gut-Hotels.
Natomiast trzygwiazdkowy hotel Piast - Roman w Świdnicy zdecydował się na branding przy pomocy marki Stadt-gut-Hotels.
Sieć Gut-Hotels składa się obecnie z 270 zlokalizowanych w Europie hoteli o standardzie od 2 do 4 gwiazdek. - Chcemy tworzyć przeciwwagę dla rozprzestrzeniającej się w Europie koncernowej zunifikowanej usługi hotelowej.
Tylko branding przy pomocy międzynarodowej marki może wzmocnić pozycję prywatnego hotelarza wobec inwestycji dużych sieci międzynarodowych - mówi Renata Tranow, menedżer sieci. Sieć Stadt/Land/Schloss-gut-Hotels proponuje swoim klientom udział w programach lojalnościowych, wystawiając vouchery na nocleg gratis. Działania grupy skierowane są na gościa niemieckojęzycznego, jednak w najbliższych planach jest również wzmożona akwizycja klienta polskiego.
Dodaj komentarz