Autor: Anna Patoleta
Światowe trendy na rynku kosmetyków konsumenckich bardzo istotnie wpływają na to, jakie oczekiwania stawiane są kosmetykom hotelowym. Wciąż rosnące wymagania gości sprawiają iż producenci muszą zwracać szczególną uwagę na jakość oferowanych wyrobów. Na znaczeniu zyskują produkty ekologiczne, organiczne, oparte na naturalnych składnikach. Podejście proekologiczne i troska o środowisko mają znaczący wpływ przy wyborze kosmetyków danej firmy. Nadal liczy się jakość,walory użytkowe, zapach oraz styl opakowania, niemniej jednak to co naturalne, zyskuje na wartości.
Krajowe przepisy dotyczące produkcji kosmetyków są zharmonizowane na szczeblu europejskim poprzez dyrektywę europejską, będącą podstawowym źródłem prawa unijnego dotyczącego tej grupy wyrobów. Ustanawia zasady dotyczące składu chemicznego, technologii produkcji, etykietowania i pakowania produktów kosmetycznych. Niestety, pozwala na importowanie niebadanych produktów z krajów pozaunijnych, nie stosujących się do norm. Przez wiele lat Polska jak i inne kraje europejskie stosowały się do jej zasad jednak postęp w technologii produkcji kosmetyków wymusił na Komisji Europejskiej podjęcie inicjatywy regulującej zasady obecności produktów kosmetycznych na rynku i przede wszystkich stosowania do ich produk [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz