Powrót Pullmana

Francuska sieć hotelowo-usługowa Accor zamierza reaktywować kupioną w 1991 roku komfortową markę hotelową Pullman. Usługi hoteli będą skierowane do gości podróżujących służbowo.

Markę na nową ma zmienić 45 hoteli Sofitel lub Grand Mercure, które nie są na tyle luksusowe, by bez większych modernizacji mogły utrzymać standard pięciu gwiazdek.
W sumie do roku 2015 hoteli Pullman ma być 300. Accor zapowiedział stworzenie nowej marki hoteli klasy ekonomicznej Ali Seasons, która dołączy do czterech już funkcjonujących w tym segmencie.
Po sześciu miesiącach roku Accor odnotował ponad dwukrotny wzrost zysku netto do 596 mln euro, obroty wzrosły
o 8,8 proc, do 4,02 mld, zaś marża operacyjna o 1 pkt, do 27,3 proc. Accor ogłosił też nowy program skupu swych akcji z rynku za 500 mln euro (w 2006 r. przeprowadził taką operację w dwóch etapach, za 500 mln i 700 mln euro).





Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *