Gdy podjąłem pierwszą pracę w hotelu, wzbudziło to sensację wśród kolegów, bo wytworny hotel, zwłaszcza nowy, uważany był za jakąś cząstkę innego świata, lepszego od codziennej rzeczywistości
Gdy powieje w domu nudą, człowiek marzy skrycie, by w hotelu przez dni parę wieść światowe życie - śpiewano w popularnym telewizyjnym programie. Rozbawienie mych przyjaciół wzbudzała informacja o liczbie pracowników w zestawieniu z powszechnie znaną liczbą łóżek. Obie liczby były bowiem bardzo do siebie zbliżone. - Świetna praca, po jednym pracowniku na łóżko i tylko się wylegujecie - mówił ten i ów.
Oczywiście bezcelowe było objaśnianie organizacji pracy w hotelu ludziom pracującym przy biurkach w myśl zasady "za pięć trzecia bierz kapotę, gwiżdż na szefa i robotę". Gdy kilka lat później podjąłem pracę w jednym z pierwszych hoteli należących do międzynarodowego łańcucha - temat zatrudnienia wzbudzał powszechną sensację wśród polskich hotelarzy. Rozeszła się bowiem fama, że w naszych ho [...]
Gdy powieje w domu nudą, człowiek marzy skrycie, by w hotelu przez dni parę wieść światowe życie - śpiewano w popularnym telewizyjnym programie. Rozbawienie mych przyjaciół wzbudzała informacja o liczbie pracowników w zestawieniu z powszechnie znaną liczbą łóżek. Obie liczby były bowiem bardzo do siebie zbliżone. - Świetna praca, po jednym pracowniku na łóżko i tylko się wylegujecie - mówił ten i ów.
Oczywiście bezcelowe było objaśnianie organizacji pracy w hotelu ludziom pracującym przy biurkach w myśl zasady "za pięć trzecia bierz kapotę, gwiżdż na szefa i robotę". Gdy kilka lat później podjąłem pracę w jednym z pierwszych hoteli należących do międzynarodowego łańcucha - temat zatrudnienia wzbudzał powszechną sensację wśród polskich hotelarzy. Rozeszła się bowiem fama, że w naszych ho [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz