Blaski i cienie turystyki pielgrzymkowej

Turystyce pielgrzymkowej, przede wszystkim jej rosnącej popularności ale i związanym z nią niebezpieczeństwom obszerny materiał poświęca lipcowy Rynek Turystyczny, miesięcznik skierowany do branży turystycznej – biur podróży, pilotów, firm transportowych ale i do samorządów i władz lokalnych.




Co roku średnio 7 mln Polaków, czyli ponad 18 proc. ludności, wybiera się z pielgrzymką pieszą lub środkami komunikacji do wybranego miejsca kultu. Polscy pielgrzymi stanowią od 3-5 proc. wszystkich chrześcijan pielgrzymujących na świecie i 20 proc. pielgrzymujących Europejczyków.  Nie jest to rynek którym można pogardzić, mimo, że 70 proc. polskich pielgrzymów to osoby o niskich dochodach. Najtańsze w relacji do ich czasu trwania są pielgrzymki piesze – do ceny noclegów, zwykle w szkołach lub parafialnych noclegowniach, dodaje się koszt biletu powrotnego i wpisowe. Zwykle parafie liczą sobie od 25 do 50 zł. To ich zysk. Równie tanio wychodz

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *