Autor: Małgorzata Gałązka
Małgorzata Gałązka
Kosmetolog i magister zarządzania placówkami opieki zdrowotnej.
Od czterech lat trener i opiekun kluczowych klientów w firmie Bionantech Cosmetics.
Ośrodki SPA są wyposażane w najnowsze urządzenia pomagające zachować lub odzyskać zdrowie i urodę. Jednak to nie one, a używane przy zabiegach kosmetyki decydują o ostatecznym efekcie i zadowoleniu klientów
Współczesna kosmetologia musi nadążać za postępem i tempem zmian stylów życia. Klient korzystający z jej usług oczekuje, że pomoże zadbać o jego urodę i samopoczucie, złagodzi stresy i sprawi, że z nową energią rozpocznie dzień. Ostatnie lata w branży kosmetyki profesjonalnej to przede wszystkim rozwój działu SPA & Wellness. Ośrodki SPA (Sanitas Per Aquam, czyli zdrowie przez wodę), to miejsca, które pomagają wypocząć, zregenerować siły, zrelaksować się i - dzięki zbawiennemu wpływowi wody na ludzki organizm - poczuć pełną harmonię duszy i ciała.
Niemal wszystkie koncerny kosmetyczne oferują linie produktów, zabiegi oraz programy przygotowane dla obiektów SPA. Wprowadzenie nowych trendów SPA dla wielu z nich wiązało się ze stworzeniem odrębnej filozofii i zmiany know-how firmy. Dotychczasowe zabiegi oraz kosmetyki pielęgnacyjne nie wzbudzają już tak dużego zainteresowania wśród klientów SPA. W tradycyjnych recepturach brakuje specjalistycznych programów, rytuałów i filozofii SPA. Kosmetyki do SPA muszą charakteryzować się innowacyjnym składem, konsystencją oraz specyficznym protokołem zabiegowym. Produkty te muszą być również dostosowane do oferty urządzeń i pomieszczeń proponowanych klientom SPA.
Dopasowanie oferty
Inwestor poszukujący idealnej marki do wyposażenia SPA oczekuje przede wszystkim najwyższej jakości oraz efektów. Mają one przynieść nie tylko zadowolenie klientów, ale również pozostawić przyjemne wspomnienia zachęcające do ponownego skorzystania z zabiegów. Jeszcze do niedawna na pierwszym miejscu stawiano marketing oraz wsparcie firmy kosmetycznej. Jednak coraz lepsze poznanie rynku SPA przez klientów wymusza wprowadzanie na rynek produktów sprawdzonych i najwyższej jakości.
Polska jest krajem, w którym rynek SPA dynamicznie się rozwija i klient coraz częściej potrafi sprecyzować swoje oczekiwania. Jak się okazuje, nawet najnowsze, najdoskonalsze i naszpikowane technologicznymi nowinkami urządzenia odgrywają w ośrodkach SPA drugorzędną rolą - pomagają wykonać zabieg i zwiększają jego efekt. Nic natomiast nie zastąpi bezpośredniego kontaktu z człowiekiem. Klienci dopominają się o naturalne produkty, holistyczny wystrój wnętrz oraz rytuały zaczerpnięte z różnych regionów i kultur świata. Jak więc dokonać właściwego wyboru i czym powinny się charakteryzować kosmetyki do SPA? Wybór odpowiedniego partnera zmusza nas do szczegółowego zapoznania się z jego ofertą oraz przeanalizowania zabiegów wyodrębnionych do SPA.
Na tym etapie powinniśmy przede wszystkim zastanowić się, jakie działy SPA stworzymy w naszym obiek [...]
Kosmetolog i magister zarządzania placówkami opieki zdrowotnej.
Od czterech lat trener i opiekun kluczowych klientów w firmie Bionantech Cosmetics.
Ośrodki SPA są wyposażane w najnowsze urządzenia pomagające zachować lub odzyskać zdrowie i urodę. Jednak to nie one, a używane przy zabiegach kosmetyki decydują o ostatecznym efekcie i zadowoleniu klientów
Współczesna kosmetologia musi nadążać za postępem i tempem zmian stylów życia. Klient korzystający z jej usług oczekuje, że pomoże zadbać o jego urodę i samopoczucie, złagodzi stresy i sprawi, że z nową energią rozpocznie dzień. Ostatnie lata w branży kosmetyki profesjonalnej to przede wszystkim rozwój działu SPA & Wellness. Ośrodki SPA (Sanitas Per Aquam, czyli zdrowie przez wodę), to miejsca, które pomagają wypocząć, zregenerować siły, zrelaksować się i - dzięki zbawiennemu wpływowi wody na ludzki organizm - poczuć pełną harmonię duszy i ciała.
Niemal wszystkie koncerny kosmetyczne oferują linie produktów, zabiegi oraz programy przygotowane dla obiektów SPA. Wprowadzenie nowych trendów SPA dla wielu z nich wiązało się ze stworzeniem odrębnej filozofii i zmiany know-how firmy. Dotychczasowe zabiegi oraz kosmetyki pielęgnacyjne nie wzbudzają już tak dużego zainteresowania wśród klientów SPA. W tradycyjnych recepturach brakuje specjalistycznych programów, rytuałów i filozofii SPA. Kosmetyki do SPA muszą charakteryzować się innowacyjnym składem, konsystencją oraz specyficznym protokołem zabiegowym. Produkty te muszą być również dostosowane do oferty urządzeń i pomieszczeń proponowanych klientom SPA.
Dopasowanie oferty
Inwestor poszukujący idealnej marki do wyposażenia SPA oczekuje przede wszystkim najwyższej jakości oraz efektów. Mają one przynieść nie tylko zadowolenie klientów, ale również pozostawić przyjemne wspomnienia zachęcające do ponownego skorzystania z zabiegów. Jeszcze do niedawna na pierwszym miejscu stawiano marketing oraz wsparcie firmy kosmetycznej. Jednak coraz lepsze poznanie rynku SPA przez klientów wymusza wprowadzanie na rynek produktów sprawdzonych i najwyższej jakości.
Polska jest krajem, w którym rynek SPA dynamicznie się rozwija i klient coraz częściej potrafi sprecyzować swoje oczekiwania. Jak się okazuje, nawet najnowsze, najdoskonalsze i naszpikowane technologicznymi nowinkami urządzenia odgrywają w ośrodkach SPA drugorzędną rolą - pomagają wykonać zabieg i zwiększają jego efekt. Nic natomiast nie zastąpi bezpośredniego kontaktu z człowiekiem. Klienci dopominają się o naturalne produkty, holistyczny wystrój wnętrz oraz rytuały zaczerpnięte z różnych regionów i kultur świata. Jak więc dokonać właściwego wyboru i czym powinny się charakteryzować kosmetyki do SPA? Wybór odpowiedniego partnera zmusza nas do szczegółowego zapoznania się z jego ofertą oraz przeanalizowania zabiegów wyodrębnionych do SPA.
Na tym etapie powinniśmy przede wszystkim zastanowić się, jakie działy SPA stworzymy w naszym obiek [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz