Zespoły wielofunkcyjne w hotelach

Autor: Sławomir Manikowski
Sławomir Manikowski
Autor jest architektem,
współwłaścicielem pracowni Palladium Architekci Błądek, Manikowski
W ostatnich latach obserwujemy bardzo dynamiczny rozwój wszystkich dziedzin życia naukowego, społecznego i gospodarczego. Niezbędna w każdym zawodzie staje się potrzeba dokształcania i podnoszenia swoich kwalifikacji. Narzuca to konieczność stworzenia odpowiedniej bazy dla różnego rodzaju szkoleń, zjazdów i konferencji, będących miejscem wymiany myśli i kontaktów osobistych Następuje wzrost zapotrzebowania na jednostki mieszkalne i zespoły wielofunkcyjne dostosowane standardem i potencjałem obsługowym do zaspokojenia potrzeb biznesowo-szkoleniowych. Jest on szczególnie widoczny w atrakcyjnych lokalizacjach. Okazuje się, że mimo rozwoju technik multimedialnych (umożliwiających np. przeprowadzanie konferencji i wykładów przez Internet) nie mogą one zastąpić naturalnego dążenia człowieka do bezpośrednich spotkań i integracji poszczególnych grup zawodowych. Konferencje w wielu przypadkach stały się głównym źródłem dochodów dla hoteli. Baza umożliwiająca przeprowadzenie różnych w charakterze i wielkości imprez może zapewnić duże obłożenie jednostek mieszkalnych. Oprócz imprez dużych takich, jak kongresy, konferencje, konwencje, seminaria czy sympozja, w zespole tym powinny znajdować się również sale umożliwiające organizację spotkań w mniejszych grupach. Duże znaczenie mają dla hotelarzy również klienci indywidualni. W miarę wzrostu zamożności społeczeństwa wzrasta liczba imprez okolicznościowych organizowanych poza domem. Obłożenie przyjęć weselnych czy komunijnych coraz częściej przekracza 100 osób.
Przede wszystkim funkcjonalność Pion wielofunkcyjny p [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *