Starwood Hotels & Resorts wprowadza swoją markę Aloft do Rosji. W 2015 roku ruszyć ma Aloft St. Petersburg z 200 pokojami nad Newą. Grupa Starwood planuje podwojenie swojego portfolio w Rosji w ciągu dwóch lat.
Grupa podpisała umowę franczyzową z firmą Remstroyintour LLC and Ludmila Kudryavtseva, która będzie właścicielem hotelu. Wszystkie pokoje w hotelu będą wyposażone w duże panoramiczne okna i łazienki z kabinami prysznicowym oraz produktami Bliss Spa. Nowy hotel będzie oferował też siłownię, część gastronomiczną oraz dwie sale konferencyjne typu board room. Hotele marki Aloft stwarzają też gościom możliwość przebywania ze sobą w części publicznej, gdzie można poczytać gazetę, popracować na laptopach, zagrać w bilard lub wypić drinka.
W ubiegłym roku Starwood otworzył hotel w St. Petersburgu pod swoją inną nowatorską marką W Hotel. Aloft to sieć skierowana do podróżnych nowej generacji funkcjonujących już w świecie wirtualnym, stąd duży nacisk położony jest na rozwiązania technologiczne oraz socjalizacyjne. Z kolei W Hotel oparty na podobnym pomyśle skierowany jest do bogatszych gości i biznesmenów. Hotel stara się zapewnić jakość luksusowego obiektu i innowacyjną ofertę. Obecnie Starwood ma w Rosji trzy hotele (dwa w Moskwie i jeden St. Petersburgu) oraz jeden na Ukrainie i w Azerbejdżanie. Grupa ogłosiła niedawno plany ekspansji w tym regionie. W ciągu dwóch latach Starwood chce podwoić swój stan posiadania w tym regionie, otwierając przede wszystkim Sheratony. – Rosja jest jednym z najszybciej rosnących rynków pod względem turystyki zagranicznej, co stwarza dla nas możliwości rozwoju.
Z rosnącą klasą średnią, coraz wyższymi dochodami, pociągiem do luksusowych marek i ogromnym popytem na podróże zagraniczne, Rosja jest symbolem zmian konsumenckich jakie zachodzą w całym regionie i dlatego odgrywa kluczową rolę w naszych planach rozwoju – mówi Frits van Paasschen, prezes Starwood Hotels & Resorts. Simon Turner, globalny szef działu rozwoju i akwizycji w Starwood Hotels & Resort dodaje: – W Moskwie jest więcej miliarderów niż w jakimkolwiek innym mieście na świecie, a miasto jest poważnie niedoinwestowane pod względem oferty hotelowej z zaledwie 28 obiektami wyższej kategorii. Rosja i kraje Wspólnoty Niepodległych Państw oferują ogromne możliwości rozwoju, szczególnie w rynkach, które nie mają dużych międzynarodowych markowych hoteli. Planujemy rozwijać nasze marki w całym regionie z partnerami, którzy mają na swoim koncie sukcesy biznesowe i szukają nowych możliwości wzrostu.
Dodaj komentarz