Satoria wprowadza Super 8

Grupa Satoria (d. PUHIT) wprowadzi na polski rynek sieć hoteli ekonomicznej marki Super 8, jednej z najbardziej popularnych na świecie. W najbliższych latach powstać ma 10 obiektów tej marki, pierwszy na obrzeżach Warszawy.

 

Super 8 to marka popularnych, głównie w Stanach, hoteli zlokalizowanych przy trasach, stacjach benzynowych, centrach logistycznych, miejscach obsługi podróżnych i przy wjazdach do dużych miast. Oferuje standard „1,5-gwiazdkowy”, hotele budowane są w systemie modułowym, czym w Polsce zajmie się firma UniHaus. Umowę na wprowadzenie marki Super 8 do Polski podpisał w ubiegłym roku Alex Kloszewski, szef działu hotelowego Colliers International Polska.

 

SATORIA Group intensywnie rozwija działalność w zakresie dzierżawy i zarządzania obiektami hotelowymi na rzecz inwestorów zewnętrznych. – Posiadanie międzynarodowej marki oraz partnera odpowiedzialnego za profesjonalne zarządzanie obiektem, a także przeprowadzenie pogłębionego studium wykonalności jest obecnie koniecznością do otrzymania finansowania bankowego – mówi Andrzej Wójcik, wiceprezes Satorii podsumowując plany rozwoju grupy, które obejmują też dalszą modernizację i rozwój obiektów będących jej własnością. Kapitał Satorii jest oparty całkowicie na polskim kapitale.

 

Spółka SATORIA posiada udziały w wyspecjalizowanych podmiotach, których głównym obszarem działalności jest świadczenie usług hotelarsko-konferencyjnych, zarządzanie obiektami hotelowymi, a także wynajem powierzchni biurowych. Do momentu rebrandingu, w sierpniu 2012 r., spółka funkcjonowała pod nazwą PUHIT S.A. Dziś, sama lub poprzez podmioty zależne, jest właścicielem oraz operatorem, siedmiu hoteli pod markami Best Western, START hotel i RT Hotels. Dodatkowo, portfel Grupy uzupełniają dwa centra konferencyjne, pięć hosteli, sanatorium w Augustowie oraz budynki biurowe w Warszawie.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *