Wsobotę 2 czerwca zakończyły się I Targi Wyposażenia, Usług i Obiektów Spa&Wellness w Krakowie. Swą ofertę zaprezentowało 60 wystawców, reprezentujących przede wszystkim szeroko pojmowaną branżę pielęgnacji ciała i urody oraz sektor hotelarsko-wypoczynkowy.
Dobrym pomysłem organizatora okazał się tematyczny podział firm na część EquipSPA i BeautySPA, który ułatwiał zwiedzającym poruszanie się po targach i porównywanie ofert poszczególnych wystawców.
Trwająca trzy dni, pierwsza impreza dla branży SPA&Wellness zorganizowana przez Targi w Krakowie, w opiniach zarówno wystawców, jak i zwiedzających, była nadzwyczaj udana. Wystawiający podkreślali, że mniejsza niż na wielkich imprezach targowych, skupiających branże z sektora HoReCa i SPA&Wellness liczba wystawców o wiele lepiej sprzyjała zapoznaniu się z ofertą oraz nawiązywaniu kontaktów.
W czasie targów zaprezentowano bogatą ofertę usług, urządzeń, akcesoriów i wyposażenia służących pielęgnacji ciała i urody. Znalazły się wśród nich m. in.:
solaria, kosmetyki do solariów, akcesoria, kapsuły SPA, wanny SPA, umożliwiające korzystanie zarazem z hydro- koloro- i aromaterapii, urządzenia do masażu limfatycznego, najnowocześniejsze technologie do modelowania sylwetki, najnowsze zabiegi na ciało, mające je wygładzić i wyszczuplić, kosmetyka dla smakoszy, czekoladowino- i trufloterapię oraz specjalistyczne oprogramowanie dla ośrodków SPA.
Podczas imprezy "Hotelarz" wręczył nagrody i wyróżnienia LuxExpozycja za oryginalne, innowacyjne oraz konsekwentne sposoby promocji na targach.
Nagrodę główną w postaci całostronicowej kolumny reklamowej w raporcie "Rynek SPA&Wellness w Polsce" otrzymała firma Polmax. Trzy równorzędne wyróżnienia firmy: Habys, Micro Fidelio Polska oraz Bionantech, Intersun i Megiw, które wystąpiły na wspólnym stoisku, promując program Live SPA.
Dobrym pomysłem organizatora okazał się tematyczny podział firm na część EquipSPA i BeautySPA, który ułatwiał zwiedzającym poruszanie się po targach i porównywanie ofert poszczególnych wystawców.
Trwająca trzy dni, pierwsza impreza dla branży SPA&Wellness zorganizowana przez Targi w Krakowie, w opiniach zarówno wystawców, jak i zwiedzających, była nadzwyczaj udana. Wystawiający podkreślali, że mniejsza niż na wielkich imprezach targowych, skupiających branże z sektora HoReCa i SPA&Wellness liczba wystawców o wiele lepiej sprzyjała zapoznaniu się z ofertą oraz nawiązywaniu kontaktów.
W czasie targów zaprezentowano bogatą ofertę usług, urządzeń, akcesoriów i wyposażenia służących pielęgnacji ciała i urody. Znalazły się wśród nich m. in.:
solaria, kosmetyki do solariów, akcesoria, kapsuły SPA, wanny SPA, umożliwiające korzystanie zarazem z hydro- koloro- i aromaterapii, urządzenia do masażu limfatycznego, najnowocześniejsze technologie do modelowania sylwetki, najnowsze zabiegi na ciało, mające je wygładzić i wyszczuplić, kosmetyka dla smakoszy, czekoladowino- i trufloterapię oraz specjalistyczne oprogramowanie dla ośrodków SPA.
Podczas imprezy "Hotelarz" wręczył nagrody i wyróżnienia LuxExpozycja za oryginalne, innowacyjne oraz konsekwentne sposoby promocji na targach.
Nagrodę główną w postaci całostronicowej kolumny reklamowej w raporcie "Rynek SPA&Wellness w Polsce" otrzymała firma Polmax. Trzy równorzędne wyróżnienia firmy: Habys, Micro Fidelio Polska oraz Bionantech, Intersun i Megiw, które wystąpiły na wspólnym stoisku, promując program Live SPA.
Dodaj komentarz