Firma X-press Couriers udostępniła klientom platformę internetową, umożliwiającą zamówienie dostawy przedmiotów pozostawionych w hotelu do właściciela – iforgot.pl. Pod koniec czerwca swoją premierę miała strona internetowa, za pośrednictwem której możliwe jest złożenie zlecenia przez wypełnienie prostego formularza oraz dokonania płatności online. Mechanizm aplikacji został skonstruowany w ten sposób, iż umożliwia wypełnienie danych zarówno przez gościa hotelu, jak i jego pracownika. W drugim przypadku, do odbiorcy przesyłki trafia link umożliwiający potwierdzenie zamówienia oraz dokonanie transakcji. Gość hotelowy, który pozostawił przedmiot w hotelu ma możliwość zorganizowania błyskawicznej dostawy za pośrednictwem pracowników X-press Couriers. Zasięg X-press Couriers obejmuje ponad 230 krajów. – W najbliższych miesiącach skoncentrujemy się na pozyskiwaniu partnerów z branży hotelarskiej, przede wszystkim na dużych sieciach – mówi Adam Tomczak, prezes X-press Couriers. – Naszym głównym atutem jest konstrukcja nowej usługi: firmy hotelarskie nie ponoszą żadnych kosztów, a do tego uwolnienie pracowników od uciążliwego zarządzania pozostawionymi przedmiotami można wręcz traktować jako oszczędność
Dodaj komentarz