Asian Hotel & Catering Times
www.thomsonpress.com.hk/ahct.html
Na stronie znajdziemy m.in. artykuł o zabezpieczeniach w hotelu.
Skanery tęczówki, rąk i linii papilarnych, rozpoznawanie głosu i konturów twarzy – artykuł napisany w kontekście ataku na Hotel Marriott w Dżakarcie (w maju 2003 r.) przedstawia ofertę producentów dla hotelarstwa w tym zakresie. Znajdziemy tu też tekst wyjaśniający, dlaczego w hotelach podaje się lurowatą kawę z 30-krotną marżą (tak jest w Hongkongu)!
Planethotel
www.planethotel.net
Na stronie można znaleźć potwierdzenie tezy, że dla światowego hotelarstwa bezpieczeństwo jest sprawą nr 1. Również tu można przeczytać artykuł o biometrii. Na tej włoskiej stronie dostępnej w kilku językach znajduje się także doskonale prowadzony przegląd firm (głównie włoskich) i produktów dla hotelarstwa (wszystko to podzielone na trzy działy:
www.thomsonpress.com.hk/ahct.html
Na stronie znajdziemy m.in. artykuł o zabezpieczeniach w hotelu.
Skanery tęczówki, rąk i linii papilarnych, rozpoznawanie głosu i konturów twarzy – artykuł napisany w kontekście ataku na Hotel Marriott w Dżakarcie (w maju 2003 r.) przedstawia ofertę producentów dla hotelarstwa w tym zakresie. Znajdziemy tu też tekst wyjaśniający, dlaczego w hotelach podaje się lurowatą kawę z 30-krotną marżą (tak jest w Hongkongu)!
Planethotel
www.planethotel.net
Na stronie można znaleźć potwierdzenie tezy, że dla światowego hotelarstwa bezpieczeństwo jest sprawą nr 1. Również tu można przeczytać artykuł o biometrii. Na tej włoskiej stronie dostępnej w kilku językach znajduje się także doskonale prowadzony przegląd firm (głównie włoskich) i produktów dla hotelarstwa (wszystko to podzielone na trzy działy:
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz