Strona internetowa to klucz do sukcesu hotelu. Niezależnie od jego wielkości i rynku, na którym funkcjonuje strona www jest elementem przyciągającym nowych gości, wizytówką firmy w sieci oraz miejscem prezentacji usług. Hotele, którym zależy na efektywnym wykorzystaniu potencjału internetu, powinny przestrzegać kilku zasad przy konfiguracji i prezentacji swojej strony internetowej.
Pierwszym krokiem do utworzenia profesjonalnej strony internetowej jest stworzenie prostej, intuicyjnej domeny związanej z nazwą hotelu. Dostawcy usług hostingowych posiadają narzędzia do sprawdzania wolnych domen, więc wybór odpowiedniej nie powinien sprawiać problemu.
Przejrzysta i funkcjonalna struktura
Po wybraniu nazwy domeny, kolejnym niezbędnym krokiem do sukcesu jest zaprojektowanie przejrzystej struktury strony. Należy zacząć od ustalenia grupy docelowej klientów i celu stworzenia serwisu. Wcześniej należy przygotować koncepcję strony dotyczącą rodzaju informacji, które mają być przedstawiane i sposobu ich zamieszczenia. Jakie treści dotyczące hotelu powinny być przedstawione; które usługi mają być promowane; jakie fotografie zamieszczone – to tylko niektóre z pytań, jakie należy sobie zadać przed rozpoczęciem tworzenia strony internetowej. Obecnie firmy hostingowe oferują aplikacje online, które pozwalają nawet osobom nieposiadającym wiedzy technologicznej, stworzyć stronę internetową w prosty i szybki sposób. Klient szukający informacji chce ją znaleźć szybko, dlatego ważne jest, by strona miała układ przyjazny dla jej użytkowników. W większości przypadków mniej oznacza więcej – strona internetowa nie powinna być zbyt „hałaśliwa” i przeładowana grafiką czy migoczącymi banerami i ruchomym tekstem. Natomiast elementem graficznym, który powinien być dobrze widoczny na stronie jest logo hotelu.
Czytelny przekaz
Najważniejszym elementem strony www jest jej treść. Struktura zamieszczonych informacji powinna być czytelna, a teksty krótkie, konkretne i dostarczające gościom informacji których szukają. Strona int
[...]Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Dodaj komentarz