Autor: Wiktor Kołakowski
Czym się różnią telewizory konsumenckie od hotelowych, a czym CCR od LCD; co powinien mieć telewizor hotelowy, aby był sensowną inwestycją; co kupić i za ile; w którą stronę idzie rozwój technologii hotelowych; jakie błędy najczęściej popełniają hotelarze w tym zakresie? Podsumowujemy wiedzę na ten temat.
1.Telewizor hotelowy w przeciwieństwie do konsumenckiego posiada dodatkowe funkcje pożądane przez hotelarzy:
- blokada możliwości strojenia odbiornika- (aby gość go nie rozregulował);
- blokada ustawień telewizora (jasność, kontrast);
- stworzenie listy kanałów z połączenia tych analogowych, cyfrowych i satelitarnych;
- możliwość wyświetlenia po uruchomieniu odbiornika planszy powitalnej z logo obiektu;
- wyświetlenie wiadomości powitalnej po uruchomieniu odbiornika;
- telewizory hotelowe współpracują z systemami telewizji interaktywnej;
- telewizory hotelowe posiadają funkcję klonowania ustawień (ustawiamy parametry obrazu, listę i kolejność kanałów na telewizorze, następnie kopiujemy ustawienia na przenośną pamięć USB i wgrywamy te ustawienia w ciągu kliku sekund do kolejnych odbiorników);
- w przypadku białych telewizorów hotelowych Samsung z serii D463 dedykowanych dla obiektów opieki zdrowotnej, do telewizora dołączony jest pilot bezszczelinowy, gładka obudowa gwarantuje możliwość jego dokładnego wyczyszczenia, minimalizując rozprzestrzenianie się zarazków;
- niektóre telewizory hotelowe posiadają wbudowany w obudowę zegarek.
2. Funkcje dodatkowe telewizorów hotelowych
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz