Autor: Rafał Szubstarski
Wiele różnych emocji targało hotelarzami w czasie Euro 2012. I nie chodziło tylko o grę polskiej reprezentacji. Im bliżej meczów, tym dostępnych było coraz… więcej hoteli po coraz… niższych cenach, niż choćby jeszcze miesiąc wcześniej. Ale nie można powiedzieć, że „Euro się nie sprawdziło”. Bo jednak hotele sprzedały więcej noclegów niż zwykle i to po cenach dwu-trzykrotnie wyższych niż normalnie. Przynajmniej w dni meczowe.
Hotelarz” przez ostatnie trzy miesiące sprawdzał ceny w hotelach zlokalizowanych w polskich miastach gospodarzach. Hipotezy mogły być dwie, albo
- ceny pokoi będą coraz wyższe, a ich dostępność coraz mniejsza, albo
- ceny pokoi będą spadać, a ich dostępność będzie rosła.
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz