HRS.pl oferował darmowe noclegi

Zapoczątkowana na Facebooku akcja społecznościowa „KIBICE ŚPIOM, GDZ IE CHCOM” to odzew kibiców na zawyżone gdzieniegdzie ceny noclegów w hotelach w czasie EURO. Serwis HRS.pl odpowiedział na apel kibiców i zaoferował im 40 darmowych noclegów po meczach Polaków o łącznej wartości 50 tys. złotych. Inicjatywa „KIBIC E ŚPIOM, GDZIE CHCOM” to akcja kibiców, którzy apelowali o otwartość miast i mieszkańców Gdańska, Wrocławia, Warszawy i Poznania na przyjezdnych. Zgromadziła grupę ponad 12 tys. fanów na Facebooku. Akcja zwróciła uwagę na przesadną komercjalizację imprezy, co miało zniechęcić wielu kibiców do przyjazdu i do aktywnego włączenia się w wspieranie swych drużyn. Inicjatywę poparły media i wiele znanych osób. – Postanowiliśmy wspomóc polskich kibiców w czasie EURO i docenić ich poświęcenie, dlatego też ufundowaliśmy 40 noclegów w 4- i 3-gwiazdkowych hotelach w czasie meczów w Warszawie i we Wrocławiu – mówi Łukasz Dąbrowski, dyrektor generalny HRS Polska. Każdy, kto wszedł na stronę www.hoteledlakibica.pl miał szansę wygrać pobyt dla dwóch osób ze śniadaniem. W ten sposób HRS chciał zapewnić kibicom wypoczynek po całonocnym świętowaniu. Był to również prezent z okazji 40 urodzin firmy HRS, stąd 40 noclegów.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *