Autor: Maksymilian Branch
Obiekt noclegowy, który sam organizuje swym gościom
dodatkowe atrakcje płaci podatek od wartości całej usługi,
a nie jedynie od marży
Dyrektor Izby Skarbowej w Rzeszowie odpowiadając na zapytanie spółki prowadzącej usługi noclegowe, która kupowała od innych firm usługi rehabilitacyjne, transportowe, bilety wstępu na basen i do jaskini solnej oraz korzystała z pracy przewodników turystycznych, stwierdził, że nie są to usługi zaliczane do usług turystycznych.
Przedstawiciele spółki chcieli się dowiedzieć, czy takie usługi zaliczają się do usług turystycznych, o których mówi artykuł 119 ustawy o VAT. We własnej interpretacji spółka uznała, że mają one charakter dodatkowy i jako takie, nie powinny zostać zaliczane do tej kategorii. Dyrektor rzeszowskiej Izby Skarbowej uznał, że zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy o VAT opodatkowaniu podlegają między i [...]
Dyrektor Izby Skarbowej w Rzeszowie odpowiadając na zapytanie spółki prowadzącej usługi noclegowe, która kupowała od innych firm usługi rehabilitacyjne, transportowe, bilety wstępu na basen i do jaskini solnej oraz korzystała z pracy przewodników turystycznych, stwierdził, że nie są to usługi zaliczane do usług turystycznych.
Przedstawiciele spółki chcieli się dowiedzieć, czy takie usługi zaliczają się do usług turystycznych, o których mówi artykuł 119 ustawy o VAT. We własnej interpretacji spółka uznała, że mają one charakter dodatkowy i jako takie, nie powinny zostać zaliczane do tej kategorii. Dyrektor rzeszowskiej Izby Skarbowej uznał, że zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy o VAT opodatkowaniu podlegają między i [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz