Autor: Zbigniew Misztal
Zbigniew Misztal
Autor jest doświadczonym menedżerem.
Obecnie jest m.in. prezesem spółki Hadex SA,
będącej właścicielem i zarządcą hotelu Nadmorski w Gdyni
Program lojalnościowy - niezależnie, czy własny, czy oparty na uczestnictwie w programie sieci hotelowej, banków czy linii lotniczych, jest elementem budującym i wspierającym pozycję każdego obiektu noclegowego na rynku
Jedną z podstawowych nagród dla uczestników programów lojalnościowych jest przyznanie im bezpłatnego noclegu. Jeżeli cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 350 zł, to taka jest wartość nagrody widziana przez klienta. Klienta, który może nabyć do niej prawo po np. dziesięciu w pełni opłaconych noclegach. Tymczasem realny koszt, który ponosi hotel odpowiada jedynie kosztom zmiennym związanym z obsługą gościa, a więc: śniadaniem (koszt wsadu), środkami czystości, wymianą pościeli i energią.
Razem jest to nie więcej niż ok. 25 do 40 zł. Mamy do czynienia z kosztami zmiennymi, ponieważ część pokoi i tak stoi wolna, a personel i tak jest zatrudniony. Jeszcze korzystniej kal [...]
Autor jest doświadczonym menedżerem.
Obecnie jest m.in. prezesem spółki Hadex SA,
będącej właścicielem i zarządcą hotelu Nadmorski w Gdyni
Program lojalnościowy - niezależnie, czy własny, czy oparty na uczestnictwie w programie sieci hotelowej, banków czy linii lotniczych, jest elementem budującym i wspierającym pozycję każdego obiektu noclegowego na rynku
Jedną z podstawowych nagród dla uczestników programów lojalnościowych jest przyznanie im bezpłatnego noclegu. Jeżeli cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 350 zł, to taka jest wartość nagrody widziana przez klienta. Klienta, który może nabyć do niej prawo po np. dziesięciu w pełni opłaconych noclegach. Tymczasem realny koszt, który ponosi hotel odpowiada jedynie kosztom zmiennym związanym z obsługą gościa, a więc: śniadaniem (koszt wsadu), środkami czystości, wymianą pościeli i energią.
Razem jest to nie więcej niż ok. 25 do 40 zł. Mamy do czynienia z kosztami zmiennymi, ponieważ część pokoi i tak stoi wolna, a personel i tak jest zatrudniony. Jeszcze korzystniej kal [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz