Autor: Bożena Maćkowiak
Bożena Maćkowiak
Autorka ukończyła ekonomikę turystyki na
Wydziale Ekonomii Uniwersytetu Szczecińskiego.
Od 2004 pracuje jako specjalista ds. marketingu w hotelu Orbis Neptun w Szczecinie
Praktyki zagraniczne są nie tylko doskonałą okazją do zdobycia doświadczenia i nauki języka, ale również czerpania wiedzy z dorobku światowego hotelarstwa i przenoszenia jej na grunt polski
Moja przygoda z hotelarstwem zaczęła się, gdy byłam na drugim roku studiów ekonomicznych. Pomyślałam wówczas, że chciałabym nauczyć się czegoś więcej niż teorii, którą czerpałam z zajęć na uniwersytecie. Wtedy do ręki wpadła mi gazeta, a w niej reklama szkoły policealnej kształcącej w zawodzie technika hotelarza. Nie zastanawiałam się długo - dwuletnie studium zaoczne, trzy języki, zdobywanie umiejętności praktycznych i - co wydało mi się najistotniejsze - zagraniczne praktyki zawodowe.
Już na pierwszych zajęciach przekonałam się, że był to doskonały wybór. Wreszcie zrozumiałam, co chcę w życiu robić. W tym przekonaniu utwierdził mnie mój wykładowca - hotelarz i praktyk zawodu. Za jego namową po pierw [...]
Autorka ukończyła ekonomikę turystyki na
Wydziale Ekonomii Uniwersytetu Szczecińskiego.
Od 2004 pracuje jako specjalista ds. marketingu w hotelu Orbis Neptun w Szczecinie
Praktyki zagraniczne są nie tylko doskonałą okazją do zdobycia doświadczenia i nauki języka, ale również czerpania wiedzy z dorobku światowego hotelarstwa i przenoszenia jej na grunt polski
Moja przygoda z hotelarstwem zaczęła się, gdy byłam na drugim roku studiów ekonomicznych. Pomyślałam wówczas, że chciałabym nauczyć się czegoś więcej niż teorii, którą czerpałam z zajęć na uniwersytecie. Wtedy do ręki wpadła mi gazeta, a w niej reklama szkoły policealnej kształcącej w zawodzie technika hotelarza. Nie zastanawiałam się długo - dwuletnie studium zaoczne, trzy języki, zdobywanie umiejętności praktycznych i - co wydało mi się najistotniejsze - zagraniczne praktyki zawodowe.
Już na pierwszych zajęciach przekonałam się, że był to doskonały wybór. Wreszcie zrozumiałam, co chcę w życiu robić. W tym przekonaniu utwierdził mnie mój wykładowca - hotelarz i praktyk zawodu. Za jego namową po pierw [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz