Serwis Groupon Travel odświeżył swoją szatę graficzną oraz zyskał nową funkcjonalność. Pierwszą zauważalną zmianą jest wprowadzenie zakładek ułatwiających dostęp do ofert krajowych, zagranicznych oraz propozycji tematycznych. Przed długim weekendem np. klienci mogli wybierać m.in. spośród ofert wyjazdów majowych oraz urlopów wakacyjnych. Osoby często zaglądające na stronę travel.groupon.pl, chcące sprawdzić, jakie nowe oferty pojawiły się od ich ostatniej wizyty, mają też do dyspozycji zakładkę z najświeższymi propozycjami. Wprowadzone zmiany mają na celu stworzenie nowych możliwości partnerom turystycznym, współpracującym z Groupon Travel. Podmioty przygotowujące oferty krajowe, zagraniczne oraz sezonowe, np. dla miłośników narciarstwa, będą mogły łatwiej dotrzeć do potencjalnych klientów. Zmieniła się również forma prezentacji samych ofert. Zdjęcia obiektów oraz okolicy wyświetlane są teraz jako pokaz slajdów. Umożliwia to dołączenie do oferty większej liczby zdjęć oraz lepszą prezentację czekających na gości atrakcji. Klienci zainteresowani konkretną propozycją mają także lepszy dostęp do ważnych informacji oraz warunków oferty, umieszczonych teraz w osobnych modułach.
Dodaj komentarz