W warszawskim hotelu Marriott by Courtyard 27 marca odbyła się, zorganizowana przez miesięcznik Hotelarz i firmę Concierge Polska, I Międzynarodowa Konferencja Hotelarska „Gościnność w XXI w.” Uczestniczyło w niej ponad 70 hotelarzy z całej Polski.
- Jestem zaszczycona mogąc powitać na konferencji tylu przedstawicieli hoteli z całej Polski, zaproszonych gości oraz prelegentów. Świadczy to o tym, że nasz rynek hotelarski rozwija się – i chce się nadal rozwijać - nie tylko pod względem wielkości bazy, ale również jakości świadczonych usług – powiedziała Joanna Waszkiewicz, dyrektor zarządzający Wydawnictwa ProMedia, wydawcy „Hotelarza”, otwierając konferencję.
W pierwszej części konferencji dr Marta Kuniszyk, dyrektor działu rozwoju Grupy Hotelowej Orbis przedstawiła wyniki operacyjne polskich hoteli na tle Europy oraz perspektywy polskiego rynku w latach 2007 – 2012.
Michel Muszyński, dyrektor Francuskiego Instytutu Zarządzania omówił związek między jakością obsługi gości a wynikami finansowymi hotelu. Uczestnicy konferencji z pewnym zdumieniem usłyszeli od Muszyńskiego, że po osiągnięciu pewnego poziomu usług nie opłaca się już inwestować w zwiększanie zatrudnienia, ponieważ takie inwestycje zaczynają przynosić straty.
Drugą część I Międzynarodowej Konferencji Hotelarskiej „Gościnność w XXI wieku” – wypełni
[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz