Hol recepcyjny

Hol recepcyjnyto wizytówka.Ten pierwszykontakt z hotelemwpływa naocenę obiektu.Co zrobić,by uwieść gości?Jakich błędównależy unikać?

Zanim znajdziemy się w lepiej lub gorzej zaprojektowanejrecepcji, musimy przejść przez tzw.strefę wejścia. Drzwi – przedsionek – drzwi; wydajesię, że tego nie można zepsuć. Niestety, rzeczywistośćprzekonuje nas, że jest inaczej.

Wejście do hotelu

Architekci wskazują dość częsty błąd popełnianyprzy projektowaniu wejść do hoteli: ich niewystarczającąwidoczność z ulicy. Przyczyny są różne, np.drzewa. Z kolei doświadczeni hotelarze zauważająniepokojącą tendencję (dotyczy to zwłaszcza hoteliniższej klasy): używanie głównych drzwi przez służbytechniczne i dostawców.Często strefa wejścia nie chroni w sp [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *