Goście cenią odpowiedzi
hotelarzy
Według danych HolidayCheck, europejskiego portalu z ocenami hoteli, aż 86 proc. zamieszczanych przez użytkowników opinii to recenzje pozytywne. Są one też oceniane jako znacznie bardziej przydatne w podjęciu decyzji zakupowe, niż opinie negatywne.
Zanim planujący podróż zdecyduje się na ostateczny wybór i rezerwację, odwiedza średnio 13 stron internetowych w poszukiwaniu jak najbardziej wiarygodnych informacji. Wśród nich znajdują się witryny oferujące bilety lotnicze, opisy atrakcji turystycznych, a także przynajmniej jedna strona prezentująca opinie o hotelach. Nie tylko klienci indywidualni posiłkują się recenzjami hoteli – korzystają z nich także biura podróży, firmy organizujące imprezy MICE oraz klienci korporacyjni. Klienci wysoko cenią komentarze samych hotelarzy do zamieszczonych opinii. HolidayCheck podaje jednak, że tylko 7 proc. hotelarzy odpowiada na recenzje zamieszczone na portalu. – To duże przeoczenie – stwierdzają eksperci HolidayCheck. Odpowiadając bowiem jednemu klientowi, hotelarz wchodzi z dialog z milionami użytkowników odwiedzających miesięcznie portal. Często to właśnie odpowiedź od hotelu stanowi o podjęciu decyzji zakupowej. Komentarz hotelarza to sposób na udowodnienie klientom, że troszczy się on o jakość oferowanych usług i ceni zdanie swych gości. HolidayCheck jest największą europejską niezależną platformą społecznościową dotyczącą podróży, pomaga użytkownikom znaleźć hotel, umożliwia kontakt z innymi podróżnymi, a także oferuje bezpośrednią rezerwację. Baza portalu to ponad 7 mln opinii, zdjęć oraz materiałów video zamieszczonych przez użytkowników. Do tej pory zostało ocenionych ponad 130 tys. hoteli. Portal dostępny jest w 10 językach, w tym po polsku, korzysta z niego 23 mln użytkowników. HolidayCheck umożliwia hotelarzom rejestrację w systemie i stworzenie wizytówki swego obiektu w portalu za pomocą narzędzia HotelManager.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Dodaj komentarz