Front Desk – profesjonaliści gościnności

Autor: Sylwia Bortniak
Sylwia Bortniak
Autorka jest socjologiem, reprezentuje firmę Concierge Polska

Odpowiednie ukierunkowanie rozwoju umiejętności pracowników recepcji nie tylko zapewni znakomity poziom obsługi, lecz odpowie skutecznie na nowe wyzwania stawiane dziś polskiej tradycyjnej gościnności.

Bez wątpienia każdy hotel czuje misję, kiedy chodzi o potrzebę wzniesienia się na wyżyny standardu obsługi swoich gości i chętnie celebruje pozytywne opinie, które do niego napływają. Kierownictwo każdego hotelu wie jednak, że w każdej chwili może się zdarzyć coś nietypowego, niezręcznego, co spowodować może negatywne emocje gościa i frustrację personelu. Wykształcenie to nie wszystko

Tak czy inaczej, zawsze staramy się dobrze przygotować naszych pracowników. Zapewniamy im właściwy ubiór, szkolimy w obsłudze systemów rezerwacyjnych, a personel dobieramy starannie zarówno pod względem językowym, jak i kultury osobistej. Co bardziej zapobiegliwe organizacje wskazują też osobę odpowiednią do wyjaśniania trudnych spraw. I znowu, osoba ta ma być odpowiednio ubrana, znać języki, być wzorem kultury osobistej - zwykle wyniesionej z domu.

Ma dysponować też możliwościami zadośćuczynienia niewygodzie gościa. Jednak czy te cechy i możliwości są wystarczające do przeciwstawi [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *