Carlsberg, oficjalny sponsor EURO 2012, przygotowuje dla kibiców w każdym z miast-gospodarzy miasteczko Carlsberg FanCamp ze strefą noclegową na ok. pięć tysięcy miejsc. Ceny w namiotach, camperach i domkach zaczynają się od 112 zł od osoby.
Po raz pierwszy w historii budujemy miasteczka Carlsberg FanCamp, które dzięki licznym atrakcjom oraz możliwości przeżywania wspólnie z kibicami z całej Europy niezapomnianych chwili, pozwolą pokazać się nam, wszystkim Polakom, z najlepszej strony – mówi Wojciech Żabiński, dyrektor ds. EURO 2012 w Carlsberg Polska. W porozumieniu z władzami miast wybrano lokalizacje, które pozwolą na łatwe przemieszczanie się pomiędzy Carlsberg FanCamp, oficjalną strefą kibica i stadionem.
W Poznaniu będzie to Hala Arena i Park Kasprowicza, w Warszawie teren przy Centrum Olimpijskim, we Wrocławiu Młodzieżowe Centrum Sportu, a w Trójmieście sopocki Hipodrom. Miasteczko będzie podzielone na kilka obszarów. Jednym z nich będzie strefa noclegowa. Do dyspozycji kibiców zostanie oddanych do 5 tys. miejsc z w pełni wyposażonym zapleczem sanitarnym. Każdy z Carlsberg FanCamp oferuje trzy możliwości zakwaterowania: przygotowane przez organizatorów namioty, domki holenderskie oraz miejsca dla camperów. Cena noclegu wynosi od 112 zł za noc w namiocie przy minimalnym pobycie przez trzy doby. Dla camperów jest to od 112 zł od osoby przy minimalnej liczbie czterech osób na minimum trzy noce. W domkach koszty zaczynają się od 330 zł od osoby przy założeniu minimum czterech osób na cztery noce.
Cena noclegu w namiocie obejmuje śniadanie oraz uprawnia osoby pełnoletnie do odbioru dwóch piw w miasteczku. Miasteczka będą otwarte dla wszystkich, a wstęp na ich teren darmowy (poza strefą noclegową). W strefie zabawy stanie namiot główny ze sceną, na której odbywać się będą koncerty gwiazd. Znajdzie się tam także telebim, na którym będzie można oglądać transmisje meczów, usypana zostanie też plaża, obok której stanie bar. Na terenie strefy sportu powstaną boiska do piłki nożnej, piłki plażowej oraz siatkówki. W strefie gastronomicznej będą wydawane śniadania dla gości strefy noclegowej. W ciągu dnia będzie otwarty samoobsługowy bufet, natomiast w nocy będą dostępne wybrane punkty cateringowe. Promocją projektu za granicą zajmuje się POT, a spółka PL2012 współpracuje przy internetowej sprzedaży biletów w ramach pakietu Polish Pass.
W związku z Euro 2012 uaktywnił się serwis ApartmentsApart specjalizujący się w krótkoterminowym wynajmie w pełni wyposażonych apartamentów. Zachęca Polaków, aby udostępniali swoje mieszkania podczas mistrzostw, bo mogą zarobić na tym równowartość kilkumiesięcznej pensji w kilka dni.
Wielu mieszkańców Warszawy planuje urlop w czerwcu, aby zaoszczędzić sobie stresu związanego z paraliżem miasta podczas trwania rozgrywek. Większość z nich nie zdaje sobie sprawy, że mogliby zarobić duże pieniądze wynajmując na ten okres własne mieszkania przyjeżdżającym turystom. Sam jestem mieszkańcem Warszawy i już ogłosiłem swoja ofertę na naszej stronie – mówi Emil Majkowski, prezes firmy ApartmentsApart. – Wystarczy zabezpieczyć rzeczy osobiste oraz znaleźć odpowiedniego klienta. Według niego, fani piłki skłonni są zapłacić nawet do 600 euro za noc w przestronnym mieszkaniu w atrakcyjnej lokalizacji. – Liczy się wielkość mieszkania, liczba osób, jakie może ugościć, oraz odległość od stadionu.
Standard i wyposażenie stanowią czynnik drugorzędny. To oznacza, że mamy na rynku setki mieszkań, które, po niewielkim przemeblowaniu, mogą stanowić doskonałą bazę noclegową – twierdzi. Firma ApartmentsApart udostępniła na swojej stronie internetowej możliwość błyskawicznego zamieszczenia mieszkania. Oferta prezentowana jest w 22 językach, a pracownicy działu obsługi klienta zajmują sie gościem od momentu złożenia rezerwacji do jego przyjazdu. Właściciel nie musi znać języków obcych. W jego gestii jest jedynie przygotowanie mieszkania pod wynajem, zamieszczenie oferty w języku polskim, opatrzenie jej dużą liczbą zdjęć oraz doręczenie kluczy klientom w dniu przyjazdu. – Popyt na mieszkania w trakcie wydarzeń takich, jak Euro 2012 jest ogromny; tym bardziej musimy mieć pewność, że właściciel jest godny zaufania naszego klienta i vice versa. Stanowimy zaufaną stronę transakcji, a prowizję pobieramy od klienta, dla właściciela nasza usługa jest bezpłatna – mówi Emil Majkowski.
Dodaj komentarz