Tematem lutowej sondy były nowe przepisy podatkowe dotyczące sposobu rozliczania spotkań biznesowych.
Wejście w życie z początkiem roku nowelizacji ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych oraz ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych spotkało się ze szczerym zdumieniem większości środowiska gastronomiczno-hotelarskiego. Dlatego postanowiliśmy zapytać w naszej sondzie hotelarzy, co sądzą na temat nowych regulacji.
Drogą e-mailową zadaliśmy dwa pytania:
Czy nowe regulacje uniemożliwiające zaliczanie wydatków na reprezentację i reklamę do kosztów uzyskania przychodu w odczuwalny sposób wpłyną na wysokość Waszych dochodów?
Czy uważacie Państwo, że regulacje te są dla Was niekorzystne?
Co rzadko zdarza się w przypadku naszych sond, otrzymaliśmy bardzo niewiele, bo jedynie 36 odpowiedzi. Wprawdzie wszystkie były pozytywne, ale zaczęły nas nurtować wątpliwości: czyżby ta nowelizacja mało obchodziła hotelarzy, nie miała żadnego lub znikomy wpływ na ich działalność i wyniki finansowe?
Czyżby zmiany zaniepokoiły tylko krakowskich hotelarzy, którzy są inicjatorami pisma protestacyjnego przeciwko nowelizacji? Postanowiliśmy zasięgnąć opinii ekspertów i praktyków. Ich zdaniem skutki nowelizacji będzie można wyraźnie dostrze [...]
Wejście w życie z początkiem roku nowelizacji ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych oraz ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych spotkało się ze szczerym zdumieniem większości środowiska gastronomiczno-hotelarskiego. Dlatego postanowiliśmy zapytać w naszej sondzie hotelarzy, co sądzą na temat nowych regulacji.
Drogą e-mailową zadaliśmy dwa pytania:
Czy nowe regulacje uniemożliwiające zaliczanie wydatków na reprezentację i reklamę do kosztów uzyskania przychodu w odczuwalny sposób wpłyną na wysokość Waszych dochodów?
Czy uważacie Państwo, że regulacje te są dla Was niekorzystne?
Co rzadko zdarza się w przypadku naszych sond, otrzymaliśmy bardzo niewiele, bo jedynie 36 odpowiedzi. Wprawdzie wszystkie były pozytywne, ale zaczęły nas nurtować wątpliwości: czyżby ta nowelizacja mało obchodziła hotelarzy, nie miała żadnego lub znikomy wpływ na ich działalność i wyniki finansowe?
Czyżby zmiany zaniepokoiły tylko krakowskich hotelarzy, którzy są inicjatorami pisma protestacyjnego przeciwko nowelizacji? Postanowiliśmy zasięgnąć opinii ekspertów i praktyków. Ich zdaniem skutki nowelizacji będzie można wyraźnie dostrze [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz