Autor: Barbara Mazurek
Stworzenie z hotelowej restauracji lub kawiarnipopularnego miejsca spotkań lokalnej społecznościto sztuka wymagająca cierpliwości,pomysłu i pieniędzy
Restauracje hotelowe na całym świecie nie cieszą się popularnościąrówną tej, która przynależy restauracjom działającymniezależnie. Powodów takiego stanu rzeczy jest kilka: gościehotelowi traktują je najczęściej jako ekskluzywne stołówki,dla „miejscowych” natomiast są to miejsca często nieznane,traktowane jak przynależące do innego świata.
Trudna sprawa
Zachęcenie członków lokalnej społeczności do regularnego– choćby i rzadkiego – odwiedzania restauracji działającej w hoteluto jedno z najtrudniejszych zadań w tym biznesie – twierdząmenedżerowie hotelowych restauracji. I choć tak niewielu spośródnich udało się osiągnąć sukces w tej dziedzinie, warto próbować.
Za zachętę można uznać fakt, że przyciągnięcie dodatkowychklientów, gdy do dyspozycji mamy całą infrastrukturę, to okazjado maksymalizacji zysku. Wiąże się to jednak z nieuniknionymiwydatkami na reklamę; skuteczna promocja nie jest przecież wyłączniekwestią znajomości szefa z lokalnymi elitami.
Magiczne słowo – ambient
Po angielsku oznacza to dobry klimat, nastrój otoczenia, miejsca.Restauracja, jeśli chce być popularna, musi [...]
Restauracje hotelowe na całym świecie nie cieszą się popularnościąrówną tej, która przynależy restauracjom działającymniezależnie. Powodów takiego stanu rzeczy jest kilka: gościehotelowi traktują je najczęściej jako ekskluzywne stołówki,dla „miejscowych” natomiast są to miejsca często nieznane,traktowane jak przynależące do innego świata.
Trudna sprawa
Zachęcenie członków lokalnej społeczności do regularnego– choćby i rzadkiego – odwiedzania restauracji działającej w hoteluto jedno z najtrudniejszych zadań w tym biznesie – twierdząmenedżerowie hotelowych restauracji. I choć tak niewielu spośródnich udało się osiągnąć sukces w tej dziedzinie, warto próbować.
Za zachętę można uznać fakt, że przyciągnięcie dodatkowychklientów, gdy do dyspozycji mamy całą infrastrukturę, to okazjado maksymalizacji zysku. Wiąże się to jednak z nieuniknionymiwydatkami na reklamę; skuteczna promocja nie jest przecież wyłączniekwestią znajomości szefa z lokalnymi elitami.
Magiczne słowo – ambient
Po angielsku oznacza to dobry klimat, nastrój otoczenia, miejsca.Restauracja, jeśli chce być popularna, musi [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz