Dyrektorzy hoteli należących do sieci InterContinental Hotels Group spotkali się w Amsterdamie na uroczystości wręczenia nagród Hotel Stars Awards obiektom, które najbardziej przyczyniły się do sukcesu grupy IHG . Jednym z uhonorowanych hoteli został Holiday Inn Kraków City Center. Krakowski hotel otrzymał nagrodę Quality Excellence Award 2011 za Najwyższą Jakość Usług. Nagrodę w imieniu pracowników hotelu przyjął Yossi Wircer, dyrektor generalny hotelu. Quality Excellence Award nagradza te hotele, które wyróżniają się w dostarczaniu gościom pozytywnych doświadczeń i satysfakcji z pobytu. Yossi Wircer powiedział: – To dla nas wielki zaszczyt otrzymać tak prestiżową nagrodę za najwyższą jakość usług. Jest to efekt nieustającego zaangażowania i ciężkiej pracy całego zespołu. Rolf Huebner, wiceprezes ds. Operacyjnych IHC na Centralna Europę i Niemcy stwierdził: – IHG angażuje się we wspieranie i rozwój swoich pracowników, ponieważ nasze hotele są tak dobre, jak ludzie, którzy w nich pracują. Dążymy do stworzenia im właściwego środowiska pracy i staramy się dać im wsparcie i inspirację niezbędną do rozwijania ich zdolności, a te nagrody są odzwierciedleniem fantastycznych talentów ludzi, którzy pracują w naszych hotelach w całej Europie.
Dodaj komentarz