Rozwijająca się polska franczyzowa sieć hotelarska włącza do swojej oferty pierwszy obiekt o charakterze SPA. Zostanie uruchomiony w Bieszczadach i będzie funkcjonował pod nazwą ComfortSpa Karino. Do struktur sieci Comfort Express dołączył również hotel w Strzegowie.
ComfortSpa Karino dysponuje 56 pokojami, zapleczem SPA & Wellness z m.in. basenem, gabinetem masażu, jacuzzi i kompleksem saun oraz salą konferencyjną. Do głównych zadań ComfortExpress będzie należeć przeprowadzenie rebrandingu obiektu Karino, aby przystosować go do standardów sieci. ComfortExpress wspiera też marketingowo hotel oraz weryfikuje strategię handlową franczyzobiorcy. Uruchomienie ComfortSpa wiąże się z szeroko zakrojonym planem promocji tej marki. Właściciele ComfortExpress nawiązali m.in. współpracę z firmą Dezymed, która zdecydowała się zaopatrywać sieć w specjalistyczne preparaty dezynfekujące i zabezpieczające powierzchnie gabinetów SPA.
W pozostałych hotelach należących do systemu franczyzowego, goście będą mogli liczyć na poszerzenie oferty o współpracę z masażystami, lokalnymi gabinetami odnowy biologicznej, siłowniami i solariami. Plan promocji zakłada również konkursy, w których nagrody to weekendowe pobyty w ekskluzywnych obiektach wypoczynkowych. Nowoprzyłączony do sieci 2-gwiazdkowy hotel w Strzegowie dysponuje 30 miejscami noclegowymi oraz restauracją na 110 gości. Położony jest w pobliżu trasy E77 koło Ciechanowa nad rzeką Wkrą, co zwiększa jego atrakcyjność turystyczną. Dlatego też w jego ofercie znajdują się m.in. spływy kajakowe i wycieczki rowerowe po Parku Krajobrazowym. Nie jest on, w przeciwieństwie do innych obiektów powstających w ramach sieci, obiektem modułowym. W pierwszej kolejności zostanie przeprowadzona adaptacja hotelu pod kątem wewnętrznego obrandowania.
Wprowadzony zostanie system informatyczny i odbędą się szkolenia dla pracowników. W drugim etapie planowane są działania outdoorowe (siedem billboardów stanie na przestrzeni ok. 30 kilometrów od hotelu) oraz promocja obiektu w serwisach internetowych. Sieć ComfortExpress skupia małe obiekty w pobliżu tras szybkiego ruchu. Działa na polskim rynku od 2005 roku. Posiada 11 obiektów noclegowych i 9 gastronomicznych. ComfortExpress S.A. zajmuje się projektowaniem, budowaniem, finansowaniem i wspieraniem obiektów należących do sieci. Współpracuje blisko z koncernami paliwowymi i wiodącymi dostawcami dla rynku horeca. Sieć franczyzowa spółki obejmuje następujące obiekty i produkty: ComfortExpress – obiekty noclegowe o charakterze ekonomicznym, samoobsługowe, głównie w technologii modułowej, przy autostradach i głównych trasach, ComfortBiznes – obiekty o charakterze konferencyjnym, przeznaczone dla firm, w technologii tradycyjnej, ComfortRestaurant – restauracje dla podróżnych i ComfortCaffe – kąciki kawowe dla niesieciowych stacji benzynowych. Od ubiegłego roku notowany jest na parkiecie NewConnect GPW.
Dodaj komentarz