Hotelowe aromaty

W początkach lat 80. do gabinetu dyrektora czterogwiazdkowego hotelu w sercu Europy wszedł klient, trzymając rękę za sobą. - Czy wie pan, panie dyrektorze - zapytał - że w pańskim hotelu są śmierdzące mydełka? I tu, wykorzystując dyrektorskie zaskoczenie, położył na jego biurku trzymane ostrożnie przez serwetkę mydełko przyniesione wprost z hotelowego pokoju.

Wielkość i kształt mydełka był dobrze znany wszystkim polskim hotelarzom pracującym przed rokiem 1990. Pomińmy tu nazwę firmy, która praktycznie miała monopol na zaopatrywanie w ten niezbędny produkt wszystkich polskich hoteli. Zapach? Cóż, był jaki był, przywykliśmy do niego, nie tylko pracując w hotelach, ale też podczas różnych szkoleń korzystając z hotelowych pokoi i tym samym ze wspomnianych mydełek.

Dlaczego hotele z uporem kupowały wyłącznie takie mydełka? Była to jedna z wielu tajemnic planu centralnego, który nie dopuszczał, by dla jakichś tam fanaberii wytwarzano specjalne mydełka w powa [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *