Autor: Piotr Tomczak
Na przełomie roku zapytaliśmy kilku dostawców sprzętu i usług dla hoteli o to, jakie były dla nich ostatnie dwanaście miesięcy i jakie nadzieje wiążą z nowym 2007 rokiem
W roku 2006 r. zaobserwowaliśmy znaczny wzrost sprzedaży urządzeń do pielęgnacji i utrzymania terenów zieleni, a także czystości wokół budynków. Szczególny wzrost sprzedaży odnotowaliśmy w gamie urządzeń do odśnieżania. Ciągle wzrasta procentowy udział markowych produktów w sprzedaży poszczególnych gam urządzeń.
Klient nie poszukuje już tanich maszyn o niskiej jakości, z niezadowalającą obsługą posprzedażną, ale wybiera marki o wysokiej, znanej, gwarantowanej sukcesem danej firmy jakości i obsługą posprzedażną na wysokim poziomie. W 2006 r. odnotowaliśmy wyższe zainteresowanie naszą ofertą i wzrost obrotów z hotelami i pensjonatami.
Mamy nadzieję, iż w roku 2007 nasze obroty w wyniku współpracy z branżą hotelarską również wzrosną. Szczególnie liczymy na zainteresowanie ofertą systemów zasilenia awaryjnego, w których Honda jest liderem.
Violetta Hamerska, dyrektor zarządzający Nordic Team
W roku 2006 udało nam się zrealizować wiele nowych projektów dla hoteli sieciowych, jak i mniejszych, niezrzeszonych obiektów. Sadząc po kolejno uruchamianych hotelach, branża przeżywa dobry okres. W porównaniu z sytuacją na rynku w roku 2002 mogę powiedzieć, że różnica jest skokowa. W tym roku nasza firma obchodzi osiemnastą rocznicę działalności i wszystko wskazuje na to, że jako już pełnoletnia spotka się z nowymi wyzwaniami.
Planowane inwestycje w hotelach - zarówno te właśnie rozpoczynane, jak i te, które mają zostać oddane do eksploatacji - pozwalają twierdzić, że będzie on jeszcze lepszy od poprzedniego. Hotelarstwo jest obecnie jedną z najbardziej dynamicznych dziedzin gospodarki i taka sytuacja, jak można sądzić z przebiegu gospodarczych cykli koniunkturalnych, powinna się utrzymać jeszcze przez co najmniej 2-3 lata.
Dorota Gumkowska, właściciel firmy Bionantech Cosmetics:
Nasza firma obsługuje szczególną grupę klientów branży hotelarskiej - obiekty SPA i wellness. W roku 2006 byliśmy mile zaskoczeni ogromnym zainteresowaniem kosmetykami, szkoleniami, pokazami oraz [...]
W roku 2006 r. zaobserwowaliśmy znaczny wzrost sprzedaży urządzeń do pielęgnacji i utrzymania terenów zieleni, a także czystości wokół budynków. Szczególny wzrost sprzedaży odnotowaliśmy w gamie urządzeń do odśnieżania. Ciągle wzrasta procentowy udział markowych produktów w sprzedaży poszczególnych gam urządzeń.
Klient nie poszukuje już tanich maszyn o niskiej jakości, z niezadowalającą obsługą posprzedażną, ale wybiera marki o wysokiej, znanej, gwarantowanej sukcesem danej firmy jakości i obsługą posprzedażną na wysokim poziomie. W 2006 r. odnotowaliśmy wyższe zainteresowanie naszą ofertą i wzrost obrotów z hotelami i pensjonatami.
Mamy nadzieję, iż w roku 2007 nasze obroty w wyniku współpracy z branżą hotelarską również wzrosną. Szczególnie liczymy na zainteresowanie ofertą systemów zasilenia awaryjnego, w których Honda jest liderem.
Violetta Hamerska, dyrektor zarządzający Nordic Team
W roku 2006 udało nam się zrealizować wiele nowych projektów dla hoteli sieciowych, jak i mniejszych, niezrzeszonych obiektów. Sadząc po kolejno uruchamianych hotelach, branża przeżywa dobry okres. W porównaniu z sytuacją na rynku w roku 2002 mogę powiedzieć, że różnica jest skokowa. W tym roku nasza firma obchodzi osiemnastą rocznicę działalności i wszystko wskazuje na to, że jako już pełnoletnia spotka się z nowymi wyzwaniami.
Planowane inwestycje w hotelach - zarówno te właśnie rozpoczynane, jak i te, które mają zostać oddane do eksploatacji - pozwalają twierdzić, że będzie on jeszcze lepszy od poprzedniego. Hotelarstwo jest obecnie jedną z najbardziej dynamicznych dziedzin gospodarki i taka sytuacja, jak można sądzić z przebiegu gospodarczych cykli koniunkturalnych, powinna się utrzymać jeszcze przez co najmniej 2-3 lata.
Dorota Gumkowska, właściciel firmy Bionantech Cosmetics:
Nasza firma obsługuje szczególną grupę klientów branży hotelarskiej - obiekty SPA i wellness. W roku 2006 byliśmy mile zaskoczeni ogromnym zainteresowaniem kosmetykami, szkoleniami, pokazami oraz [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz