Autor: Ewa Strózik
Pierwszy rzut oka gość hotelowy kieruje zazwyczaj na łóżko. Od prawidłowo dobranej narzuty zależy nie tylko dobre wrażenie i wygląd pokoju, ale też skuteczna praca personelu służby pięter.
Wybór i wystrój łóżka dla obiektu hotelowego jest ściśle uzależniony od standardu hotelu. Z mojego doświadczenia wynika, że w ostatnich latach z pokoi znikają tapczany, a w ich miejsce pojawiają się łatwe do przesuwania łóżka. Mają one najczęściej nogi na kółkach, są dość lekkie i łatwo je - oraz ich otoczenie - utrzymać w czystości.
Dobrze przykryć
Najczęściej spotykane są dwa rodzaje łóżek:
[...]
Wybór i wystrój łóżka dla obiektu hotelowego jest ściśle uzależniony od standardu hotelu. Z mojego doświadczenia wynika, że w ostatnich latach z pokoi znikają tapczany, a w ich miejsce pojawiają się łatwe do przesuwania łóżka. Mają one najczęściej nogi na kółkach, są dość lekkie i łatwo je - oraz ich otoczenie - utrzymać w czystości.
Dobrze przykryć
Najczęściej spotykane są dwa rodzaje łóżek:
- z pojedynczym materacem, a na wierzchu z dodatkowym cieniutkim materacykiem higienicznym,
- z dwoma materacami: dolnym na sprężynach, twardszym i górnym o innej strukturze, zazwyczaj bardziej miękkim. Na łóżka z pojedynczym materacem stosuje się najczęściej narzuty typu "portfelowego"; z doszytymi opadami, rozcięta na narożach łóżka.
[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz