V. edycja „Hotelu z Pomysłem” rozstrzygnięta.
Krasicki najlepszy
„Dzieło”, „imponujące”, „rewelacyjne”, „doskonałe” – tak jurorzy opisywali Hotel Krasicki ulokowany na przedzamczu Zamku Biskupów Warmińskich w Lidzbarku, który ostatecznie zwyciężył w V. edycji konkursu „Hotel z Pomysłem 2011”. A konkurencję miał najsilniejszą ze wszystkich dotychczasowych edycji, bo do konkursu zgłosiła się rekordowa liczba 65 obiektów noclegowych.
KRASICKI: "wskrzeszenie takich miejsc jest zawsze wyzwaniem"
Krasicki dołączył tym samym do elitarnego grona zwycięzców poprzednich edycji hoteli andel's Kraków i andel's Łódź, Hilton Gdańsk, Ossa i hotelu Gdańsk. Ideą konkursu, do którego mogły się zgłaszać wszystkie obiekty noclegowe, i jednocześnie głównym kryterium oceny jest POMYSŁ, jaki obiekt ma na siebie. Celem jest przedstawianie nowatorskich rozwiązań architektonicznych i pomysłów o dużych walorach estetycznych oraz użytkowych, promowanie inicjatyw łączących najnowsze trendy z zakresu architektury, designu i zarządzania ze specyfiką polskiego rynku. 20-osobowe jury, składające się z najlepszych specjalistów w branży: szefów organizacji hotelarskich, doradców, architektów, projektantów wnętrz, managerów portali rezerwacyjnych, dyrektorów i właścicieli hoteli spośród zgłoszonych obiektów oceniali i wybierali osiem najlepszych, które ich zdaniem najpełniej realizują założenia konkursu.
ODYSSEY: "wysoki poziom nie oznacza tu ostentacyjnego luksusu"
65 zgłoszonych obiektów reprezentowało cały przekrój polskiej bazy noclegowej od hoteli 5-gwiazdkowych po pensjonaty i obiekty nieskategoryzowane, zlokalizowane w największych miastach, małych miejscowościach i w regionach turystycznych, zbudowane w nowoczesnych stylach XXI wieku i w zaadaptowanych obiektach historycznych. Wybór był trudny, o czym świadczy fakt, że głosy jurorów rozłożyły się na ponad 45 obiektów. Jak uzasadniali swoje wybory?
1. miejsce: HOTEL KRASICKI
Jurorzy docenili staranną i przeprowadzoną z rozmachem adaptację przedzamcza na hotel, oferujący pełen zakres usług na najwyższym poziomie, który stanowi perłę w koronie Grupy Anders Andrzeja Dowgiałły realizujące wszystkie swoje projekty hotelowe na Warmii i Mazurach. „Kolejne dzieło 'kasztelana Dowgiałły'; robiąca niezatarte wrażenie wariacja niby oczywistego pomysłu na adaptację zamku” Tomasz Czerwiński, dyrektor hotelu Polonia w Raciborzu. „Wskrzeszenie do świetności takich miejsc jest zawsze wyzwaniem” Igor Galas, Partner w pracowni PRC Architekci. „Rewelacyjne połączenie nowoczesności w przepięknie odrestaurowanych wnętrzach z kilkusetletnią historią” Janusz Mitulski, Partner w Horwath HTL. „Obiekt robi doskonałe wrażenie estetyczne. Warto docenić – naprawdę oryginalny pomysł na ofertę hotelową związany z obserwatorium” Małgorzata Chechlińska, prezes Grupy Trip. „Najbardziej imponująca adaptacja zabytkowego obiektu na hotel na przestrzeni lat.
Genialne wykorzystanie dwóch wielkich postaci: Kopernika i Krasickiego związanych z tym miejscem, biblioteka, SPA i własna przystań. Może być wzorem dla innych hoteli” Paweł Rytel, dyrektor ds. sprzedaży portalu rezerwacyjnego Staypoland.com. „Nieczęsto można spotkać obiekt, który jest tak przemyślany od początku do końca i do tego rewelacyjnie wpisuje się w otoczenie bliższe (Zamek Biskupów Warmińskich) i dalsze (Warmia). Na dodatkową pochwałę zasługuje, niestety nie tak oczywiste w Polsce, poszanowanie miejsca. Biblioteka czy obserwatorium astronomiczne w tym hotelu nie są ekstrawaganckim designerskim pomysłem, ale idealnie pasującym uzupełnieniem hotelu. Tego typu obiekty są same w sobie produktem turystycznym i mogą ściągnąć gości nie tylko na konferencje i szkolenia, ale samym faktem, że są” Zbigniew Adamów- Bielkowicz, redaktor naczelny „Rynku Turystycznego”.
W internecie wygrała Villa Toscana
„Hotel z Pomysłem 2011” wybierali też internauci. Od października do końca grudnia na stronie www.e-hotelarz.pl każdy mógł zagłosować na hotel, który jego zdaniem ma najlepszy Pomysł na siebie. I głosowanie to cieszyło się ogromną popularnością. Oddano ponad 110 tys. głosów, co świadczy o tym, że polskie h
otelarstwo, i konkurs „Hotelarza”, wzbudza coraz żywsze zainteresowanie, choć wydawało się, że trudno będzie pobić wynik z ubiegłego roku, gdy głosowało ponad 70 tys. internautów. Obok czołowa 10 głosowania internautów wraz procentem głosów, jakie oddano na dany obiekt w stosunku do wszystkich głosów.
2. miejsce: ODYSSEY CLUB HOTEL WELLNESS & SPA
„Nowoczesna architektura w pełnej harmonii z naturą. Już sam widok z panoramicznych okien na zielone otoczenie, Kielce i Góry Świętokrzyskie dostarcza niezapomnianych wrażeń. Ponadto imponujące SPA, sale konferencyjne idealne na kameralne spotkania, funkcjonalny design pokoi. Odyssey jest klasą sam dla siebie i wystarczającym powodem do zaplanowania wizyty w Kielcach” Paweł Rytel. „Miejsce, które wybiera się za widok na… i panoramę z… Twórcy hotelu obydwa atuty świetnie podkreślili” Igor Galas. „Przyjemna bryła hotelu, ciekawe jasne wnętrza, taras z widokiem na panoramę Kielc” Alex Kloszewski, Colliers International. „Za pierwszy pięciogwiazdkowy hotel w województwie świętokrzyskim, zwrócenie uwagi na piękne, nie do końca odkryte regiony Polski, za bogatą ofertę SPA , ale i tę dotyczącą dbałości o zdrowie i kondycję. Oczywiście wyróżnienie również za design” Dorota Malinowska, Cushman & Wakefield.
OLANDIA: "sprawia wrażenie, że trwa w tym miejscu od bardzo dawna"
„Pokoje urządzone w nowoczesnym, estetycznym stylu. Harmonijne wnętrza o leśnej scenerii, kojąca kolorystyka, dużo światła, co sprzyja wypoczynkowi. Możliwość skorzystania z szerokiego wachlarza usług SPA & Welness” Jacek Czepczyk, prezes Małopolskiej Izby Hotelarstwa. „Klimat tam panujący oddaje atmosferę przytulnego luksusu. Wnętrze emanuje przyjemnym ciepłem” Agata Abramczuk, projektant wnętrz w firmie Madame. „Przykład obiektu, gdzie wysoki poziom nie oznacza ostentacyjnego luksusu. Doskonale przygotowana oferta dla wymagających gości” Zbigniew Adamów-Bielkowicz.
3. miejsce: OLANDIA...
„Oaza ciszy i spokoju z dala od wielkomiejskiego zgiełku. Tylko jak się sprzedać? Obiekt udowadnia, że chcieć to móc. Właściciele nie ustają w testowaniu nowych pomysłów na eventy firmowe i wypoczynek. Skansen, winiarnia sygnowana przez Marka Kondrata, bicie rekordów Guinnessa itd. Jednego można być pewnym – ta kopalnia pomysłów służy budowie spójnego wizerunku „baśniowej krainy” Paweł Rytel. „Olandia: kraina konferencji i wypoczynku – to jedno z najlepszych haseł marketingowych, tak precyzyjnie definiujące miejsce, jakie ostatnio udało mi się usłyszeć w branży. Bardzo dobrze dopracowana koncepcja miejsca z pełnym wykorzystaniem jego walorów (miejsce historyczne). Znakomite połączenie tradycji (rewitalizacja miejsca) z ciekawą ofertą pobytową (tradycje olenderskiego skansenu i wiele atrakcji dla gości). Klimatyczne i pomysłowe miejsce, w którym nie można się nudzić: lepienie garnków, sadzenie kwiatów, czy Zjazdy Firm Rodzinnych, albo Konkurs na Hymn.
Duży plus za połączenie historii miejsca z nowoczesnymi pomysłami przyciągnięcia gości przez cały rok i siedem dni w tygodniu” Violetta Hamerska, przewodnicząca Komisji Dostawców Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, firma Etirez. „Miejsce z klasą. W klimacie obiektu obecny jest duch historii. W wystroju zadbano o każdy szczegół. Jasne i elegancko urządzone wnętrza połączone z surowymi kamiennymi ścianami łączą różne epoki w jednym miejscu. Obiekt zaprasza do przeniesienia się w czasy Oleandów i pogłębiania wiedzy o dawnej ludności. Olandia stworzyła wyraźną ofertę i dogodne warunki dla różnych grup gości: od rodzin z dziećmi, gości biznesowych, smakoszy wina i tradycji po znane gwiazdy świata show biznesu” Sylwia Bortniak, szefowa projektu Concierge Polska. „Sprawia wrażenie, że trwa w tym miejscu od bardzo dawna. Jest to cecha, której w Polsce brakuje nie tylko hotelom. Skoro z przyczyn historycznych nie spotkamy rodzin prowadzących hotele w należących do nich od pokoleń dworach i pałacach tym bardziej należy docenić tych, którzy uszanowali ducha i historię miejsca” Zbigniew Adamów-Bielkowicz. „Przepiękne położenie, wyjątkowy tematyczny wystrój nawiązujący do olenderskich tradycji Ziemi Międzychodzkiej” Krzysztof Gonciarek, dyrektor wydawniczy „Hotelarza”.
... i VILLA TOSCANA
„Za urok miejsca, klimat, przepiękne wnętrza, wysoką jakość usługi, która nie wymaga oficjalnej kategoryzacji. Przykład bardzo dobrze przygotowanego i rodzinne prowadzonego biznesu hotelowego. Obyśmy mieli więcej takich ofert na rynku” Dorota Malinowska. „Stylowy wystrój pokoi dający klimat sielskiej Toskanii. Nazwy apartamentów odzwierciedlają ich wystrój, ciepło, klimat, atmosferę, barwy” Jacek Czepczyk. „Dbałość o szczegóły, jednolity i konsekwentny charakter” Alex Kloszewski. „Miejsce, które jest bardzo dobrze pozycjonowane jako kameralny Bed & Breakfast. Toskania w Zakopanem? Okazuje się, że można, bo przecież najważniejszy jest pomysł, aby się wyróżnić. I to na pewno udało się właścicielom tego pensjonatu, którzy swoją pasję podróżniczą przenieśli na Podhale, tworząc kameralne miejsce z włoskim klimatem. Jest pomysł i jego konsekwentna realizacja: meble z Włoch, piękne pokoje i oczywiście włoska kuchnia. Bardzo dopracowane detale. Miejsce dla koneserów i ludzi wyczulonych na estetykę i zapach” Violetta Hamerska.
KIERMUSY: "coś więcej niż obiekt odwołujący się do staropolskiej tradycji"
Tuż za podium
RAMKA... „Nietuzinkowy pomysł na ciekawe wnętrza. Przykład na wyróżnienie się w mieście, w którym niełatwo przyciągnąć gości biznesowych ze względu na silną konkurencję hoteli sieciowych” Janusz Mitulski z Horwath HTL. „Śmiało zaprojektowane pokoje hotelowe pokazują, że nie trzeba bać się odmiennych rozwiązań. Jest tam połączenie przeszłości z nutką nowoczesności” Agata Abramczuk. „Coś nowego na rynku. Odważny, ‘bezkompromisowy’ design i nowatorskie rozwiązania proekologiczne, które w sumie łączą się w jeden z najbardziej oryginalnych hoteli w Polsce” Rafał Szubstarski, redaktor naczelny „Hotelarza”. „Konsekwentnie przeprowadzona od początku do końca idea neobarokowego wnętrza. Styl ten wypłynął kilka lat temu i ciągle utrzymuje się na topie, a w Polsce stosunkowo mało jest realizacji zwłaszcza tak konsekwentnych. Plus za utrzymaną w stylu, także połyskującą i elegancką, elewację” Anna Król z CKK Architekci. „Bajkowy klimat i dowcipne podejście do aranżacji przestrzeni, zabawa w lustra, światło i blask złotych detali” Dominika Adamczyk, dyrektor artystyczna „Hotelarza”. „Jeśli w hotelu szukamy niebanalnego pomysłu, Ramka z pewnością ten go posiada. I nie chodzi nawet o elewację ułożoną z 50 tys. elementów złotej i chromowanej mozaiki. Pomysł kryje się we wnętrzach. Styl określany przez inwestora jako ‘cyber barok’ – połączenie antyków z nowoczesnymi formami. Wnętrza sty- lowe, na pewno intrygu- j ą c e . Tworzy to zestawienie obok którego z pewnością nie można przejść obojętnie” Krzysztof Gonciarek.
RAMKA: "jeden z najbardziej oryginalnych hoteli w Polsce
...i KIERMUSY
„Za kresowo-nostalgiczny klimat sarmackiego siedliska” Igor Galas, PRC Architekci. „Obiekt bardzo ściśle i rzetelnie utrzymany w obranej stylistyce. Pomysł, który dźwiga w sobie elementy kultury lokalnej i tradycji, zdaje się wyciągać wszystkie atuty wynikające z ciekawego geograficznie, kulturowo, ale także i przyrodniczo położenia” Anna Król. „Udało się stworzyć coś więcej niż obiekt starannie odwołujący się do staropolskiej tradycji. Powstała cała Rzeczpospolita Kiermusiańska z dworkiem, karczmą, czworakami, kasztelem, stanicą, żubrami, a nawet z własną wódką i granicami. Przykład miejsca, które cały czas bardzo konsekwentnie rozwija pomysł na siebie” Rafał Szubstarski. „Cały obiekt, zamek, karczmy, tworzą niepowtarzalną atmosferę. Doceniam pomysł na to, w jaki sposób korzystać w hotelarstwie z tradycji i dorobku dziedzictwa. Dobrze, że odwołanie do kultury szlacheckiej idzie w parze z dobrym gospodarowaniem, prawdziwym zaangażowaniem w życie pięknie położonego projektu” Małgorzata Chechlińska. „Udało się tu stworzyć kompleks, który trudno pomylić z innym. Dodatkowo duży plus dla właściciela za konsekwentny i spójny rozwój swojego obiektu. Niewątpliwym atutem są też działania wokół, takie jak jarmark staroci” Zbigniew Adamów-Bielkowicz.
W pierwszej dziesiątce
HOLIDAY INN JÓZEFÓW: "bardzo dobrze dopasowany do otoczenia"
HOLIDAY INN JÓZEFÓW
„Pokoje hotelowe utrzymane w naturalnych kolorach. Wysokiej jakości tkaniny nadają ton temu wnętrzu. Meble proste w swojej formie i zarazem funkcjonalne” Agata Abramczuk. „Znakomita lokalizacja w Józefowie k. Warszawy – wystarczająco blisko, aby tam szybko dojechać i wystarczająco daleko, aby firmy właśnie tam organizowały konferencje. Pięknie położony wśród zieleni, i bardzo dobrze dopasowany do otoczenia, świetnie zagospodarowany teren wokół obiektu – tereny rekreacyjne, elementy parkowe, plac zabaw dla dzieci, małe pole golfowe i driving range, park linowy i korty tenisowe. Hotel z pomysłem, trzymający wysoki standard obsługi” Violetta Hamerska.
IBB ANDERSIA
„Jeden z najlepszych hoteli biznesowych w kraju. Świetny, nowoczesny design, ale przede wszystkim serwis, który wykracza ponad standard wynikający z liczby posiadanych gwiazdek” Janusz Mitulski. „Za niezmiennie wysoką jakość usług, świetny design, bardzo dobrą ofertę gastronomiczną, w tym hotelu cały czas widoczne są starania o stworzenie jak najlepszej oferty dostosowanej do potrzeb gościa” Dorota Malinowska, Cushman & Wakefield. „Doskonale zrealizowany pomysł na elegancki hotel w strategicznym punkcie miasta. Brawo za projekt – wnętrza są przestronne i urzekające. Brawo za dbałość o jakość” Małgorzata Chechlińska, Grupa Trip. „Odważne połączenia kolorystyczne w lobby i trafne oświetlenie wyzwalają pozytywne emocje u gości. Lobby bar zaprojektowany jest w każdym detalu. Żółte fotele w kształcie łupinki podświetlone fioletem nadają charakter małego kosmosu” Agata Abramczuk.
BEST WESTERN OLD TOWN: "inny pomysł na odróżnienie się w mieście i w sieci"
BEST WESTERN OLD TOWN (RT Jazz Hotel)
„Inny pomysł na odróżnienie się w mieście i w sieci, która pozwala na indywidualność” Tomasz Czerwiński, hotel Polonia. „Oryginalna, 'jazzowa' aranżacja wnętrz” Krzysztof Gonciarek. „W pokojach hotelowych czuje się atmosferę Nowego Orelanu. Śmiałe grafiki w połączeniu z kolorowym światłem nadają ton niepowtarzalności” Agata Abramczuk. „Hotel designerski i awangardowy. Godny polecenia osobom poszukującym niebanalnych wrażeń estetycznych” Dominika Adamczyk. „W tak pełnym ekspresji wystroju człowiek automatycznie zaczyna odczuwać jakby jazz był nieodłączną częścią jego własnego życia. W pokojach doskonale zgrane kolory, konsekwentnie poprowadzony temat także na klatce schodowej. Motyw klawiszy fortepianu na ścianie i suficie jest prosty, oczywisty, zapamiętywalny, czyli łączy w sobie zestaw cech pożądanych dla trafionego pomysłu” Anna Król.
HOT _ ELARNIA
„Kryty strzechą budynek kryje nowoczesny design czterogwiazdkowego boutique hotelu oraz bogate zaplecze SPA” Krzysztof Gonciarek. „Nie sposób przejść obok niego obojętnie. Bardzo wystudiowane i nieprzegadane wnętrza. Pomimo designerskich gadżetów z różnych stylów, brak wrażenia chaosu” Anna Król. „Unikalny nowoczesny design wnętrz hotelowych i SPA, połączenie wypoczynku z kulturą i sztuką, a wszystko to tworzy atmosferę pasji i kreatywności” Alex Kloszewski.
HOT_ELARNIA: "nie sposób przejść obok niego obojętnie"
SPA DR IRENA ERIS , KRYNIC A ZDRÓJ
„Ciągle jeden z najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych obiektów typu Destination SPA w Polsce” Alex Kloszewski. „Za nieustającą wysoką jakość usług, za świetną, urozmaiconą, zdrową i ekologiczną ofertę gastronomii, za holistyczny koncept świadczenia usług hotelowych” Dorota Malinowska.
HOTEL EUROPEUM
„Intrygujący z zewnątrz, zachęcający przeszkloną od ulicy restauracją, bez zadęcia i blichtru sieciowych molochów, z roku na rok coraz lepszy” Tomasz Czerwiński. „Ładnie wkomponowany w otoczenie, ciekawa bryła (przeszklenia), nieduży boutique hotel z nowoczesnym biznesowym charakterem” Alex Kloszewski. „Wizytówką tego hotelu jest restauracja oraz lobby bar. Połączenie cegły z drewnem i ciemną tapicerką przypomina wystrój lokalu z czasów amerykańskiej prohibicji. Designerskie lampy zwisające z sufitu tworzą dopełnienie wnętrza” Agata Abramczuk.
Też wzbudziły zainteresowanie: W MIASTACH
HOTEL GRAND, KRAKÓW
„Za bardzo konsekwentne odtworzenie nastroju eklektyzmu wnętrz schyłku XIX stulecia. Bogactwo i przepych mieszczańskiego Krakowa ze znawstwem podane” Igor Galas, PRC Architekci. „Zaczarowana dorożka, zaczarowany dorożkarz i zaczarowane miejsce, czyli Kraków i hotel Grand. Miejsce, gdzie jeszcze czuje się historię tego miasta, bo hotel działa od 1887 r. Dobry pomysł na hotel z tradycją – wnętrza z duszą krakowskiego klimatu i w dobrym stylu. Znakomite połączenie historii i wysokiego standardu” Violetta Hamerska.
3TRIO, BIAŁYSTOK
„Nie trzeba wsparcia globalnej sieci, by stworzyć profesjonalny obiekt hotelowo-konferencyjny. Prawdopodobnie najszybsze łącze internetowe wśród polskich hoteli. Dodatkowe punkty dla właścicieli za determinację, umiejętne budowanie wizerunku w sieci i błyskawiczny odzew na opinie gości. Powiew świeżości na Podlasiu.” Paweł Rytel, StayPoland.com. „Idealny obiekt dla podróżujących w celach biznesowych. Nowoczesne oraz wszechstronnie wyposażone sale konferencyjne. Elegancki wystrój wnętrz o współczesnym wzornictwie. Ciekawa konstrukcja budynku głównego z przeszklonym holem” Jacek Czepczyk.
ANGELO, KATOWICE
„Za nowoczesny design i bogatą ofertę dla klienta biznesowego” Dorota Malinowska. „Nowoczesny atrakcyjny design wyróżniający się z grona innych sieciowych hoteli miejskich” Alex Kloszewski. „Pojawienie się hotelu na szybko rozwijającym się śląskim rynku hotelowym odbiło się szerokim echem w branży. Z wielką, prawie matematyczną dokładnością Angelo dostosowuje się do potrzeb klienta biznesowego i wygrywa” Paweł Rytel.
ARSE NAL PALACE , CHORZÓW
„Świetne miejsce dla tych, którzy mają potrzebę poczuć się ekskluzywnie w historyzującym miejscu. Stylizacja nawiązuje do dobrodziejstw epoki napoleońskiej” Anna Król. „Historyzujące wnętrza inspirowane epoką napoleońską stoją w kontrze do współczesnego charakteru nowych inwestycji na Górnym Śląsku. A jednak sukces, o czym świadczy szeroki strumień gości biznesowych” Paweł Rytel.
SŁONEC ZNY MŁYN, BYDGOSZCZ
„Architektura wnętrz z elementami secesji i art deco dobrze wkomponowuje się w klimat Bydgoszczy. Mądre i przemyślane wejście na rynek, w mieście brakowało nowego hotelu na wysokim poziomie. A poza tym, kto nie chciałby popłynąć wprost do centrum miasta tramwajem wodnym” Paweł Rytel, StayPoland.com. „Pięknie reprezentuje Bydgoszcz. Jego lokalizacja sprawia, że jest widoczny dla podróżujących, jak i mieszkańców. Stara się spełniać ważną rolę kulturalną i społeczną, organizując w swoich murach różne ciekawe wydarzenia, koncerty, recitale, kabarety czy rozpoczęcie lata” Sylwia Bortniak, Consierge Polska.
PAŁAC SATURNA, CZELADŹ
„Co można zrobić z poprzemysłowym budynkiem na skraju osiedla? Zupełnie niespodziewane miejsce w znakomitym stylu, choć to bardziej kompleks SPA niż hotel” Tomasz Czerwiński. „Emanuje niepowtarzalną atmosferą oraz urzeka pięknem neoklasycznej architektury. Mieści unikalne w Europie miejsce, odbudowane w oparciu o starożytne ryciny Term z Pompei, jakim są Termy Rzymskie – Świątynia Zdrowia i Energi” Jacek Czepczyk.
...I POZA MIASTAMI
MŁYN KLEKOTKI
„Za malowniczą lokalizację, klimat miejsca, rozwiązania architektoniczne, dbanie o ekologię, bogatą ofertę usług” Dorota Malinowska. „Cały czas inteligentnie buduje swoją pozycję najbardziej ‘naturalnego’, proekologicznego obiektu w Polsce” Rafał Szubstarski.
PAŁAC ODROWĄŻÓW – MANOR HOUSE , CHLEWISKA
„Pomysł na opiekę nad zabytkowym obiektem. Pomysł – dodajmy – rewelacyjnie zrealizowany. Warto docenić także to, że wokół obiektu powstają ciekawe, utrzymane w spójnej stylistyce podmioty takie, jak chociażby słowiańskie Spa, wioska witalna, piękny basen czy stadnina koni” Małgorzata Chechlińska. „Działalność hotelowa prowadzona jest w pięknie zlokalizowanym budynku historycznym, zasługuje na wyróżnienie bo adaptacja takiego miejsca na hotel jest zawsze kapitałochłonna i znacznie trudniejsza od każdej innej” Dorota Malinowska.
DWÓR ZŁOTOPOLSKA DOLINA, ZAKROCZYM
„Urokliwe, zaciszne miejsce w pobliżu Lasku Złotopolskiego. W tym pięknym miejscu można odpocząć od codzienności, podziwiając tutejsze krajobrazy i wsłuchując się w śpiew ptaków. Nic więcej nie potrzeba” Jacek Czepczyk. Złotopolską Dolinę na pierwszym miejscu wskazał Artur Lisowski, dyrektor marketingu HRS.pl, który tak opisał kryteria, jakimi kierował się przy wyborach: „Przeglądając strony internetowe hoteli można odnieść wrażenie, że często zapomina się, iż to co sprzedajemy klientom przy pierwszym kontakcie to właśnie charakter hotelu. Witryna musi podkreślać klimat i wyróżniające dany hotel cechy. To różni stronę obiektu noclegowego od strony systemu rezerwacyjnego, to też pozwala klientom zainteresować się obiektem i podjąć decyzję o dokonaniu rezerwacji. Wybrałem obiek- ty, które taki charakter mają i sprzedają go poprzez swoją stronę internetową“. I o tym muszą pamiętać hotelarze tworząc swoje hotele z pomysłem.
Dodaj komentarz