Tematem ostatniej w tym roku sondy jest kategoryzacja. Do wybranych losowo 350 obiektów noclegowych wysłaliśmy drogą e-mailową dwa pytania:
Czy Państwa zdaniem obecny system (zarówno instytucje dokonujące, jak i zasady) kategoryzacji obiektów noclegowych jest dobry czy nie?
Co Państwa zdaniem należałoby zmienić?
W 34 otrzymanych odpowiedziach przeważały opinie, że system wprawdzie nie jest doskonały, ale można i należy go zmodyfikować. Wśród odpowiedzi jednoznacznie wyrażających pogląd: dobry lub zły, więcej było tych ostatnich.
Oto kilka opinii hotelarzy dotyczących problemu:
(...) Obecny system kategoryzacyjny jest delikatnie mówiąc niedoskonały, zły. Zmiany przede wszystkim powinny dotyczyć mniejszego poświęcenia uwagi sprawom technicznym, a bardziej serwisowi, aranżacji wnętrz, czystości, znajomości języków obcych. Przynajmniej w zakresie obsługi tzw. frontowej, bo gość hotelowy po tym ocenia jakość i standard hotelu (..)
( [...]
Czy Państwa zdaniem obecny system (zarówno instytucje dokonujące, jak i zasady) kategoryzacji obiektów noclegowych jest dobry czy nie?
Co Państwa zdaniem należałoby zmienić?
W 34 otrzymanych odpowiedziach przeważały opinie, że system wprawdzie nie jest doskonały, ale można i należy go zmodyfikować. Wśród odpowiedzi jednoznacznie wyrażających pogląd: dobry lub zły, więcej było tych ostatnich.
Oto kilka opinii hotelarzy dotyczących problemu:
(...) Obecny system kategoryzacyjny jest delikatnie mówiąc niedoskonały, zły. Zmiany przede wszystkim powinny dotyczyć mniejszego poświęcenia uwagi sprawom technicznym, a bardziej serwisowi, aranżacji wnętrz, czystości, znajomości języków obcych. Przynajmniej w zakresie obsługi tzw. frontowej, bo gość hotelowy po tym ocenia jakość i standard hotelu (..)
( [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz