HRS kupił hotel.de

HRS, wiodący europejski portal rezerwacji hotelowych, ogłosił nabycie 61,6 proc. akcji serwisu rezerwacyjnego hotel.de, działającego poza Niemcami jako hotel.info.

 

Spółka hotel.de będzie nadal funkcjonowała jako niezależny podmiot oraz realizowała obecną strategię rozwoju należących do niej marek: hotel.de i hotel.info. hotel.de z centralą w Norymberdze i biura sprzedaży w Londynie, Paryżu, Barcelonie, Rzymie, Szanghaju oraz Singapurze, oferuje rezerwacje w ponad 210 tys. hoteli na całym świecie, a korzysta z niego cztery mln użytkowników, którzy mają dostęp do ponad 1,5 mln personalnych opinii o hotelach. HRS jest operatorem ogólnoświatowego systemu rezerwacji hotelowych opartego na bazie danych ponad 250 tys. hoteli w 180 krajach. Portal przyciąga średnio sześć milionów użytkowników miesięcznie. – Spółki mogą czerpać wzajemne korzyści z zasięgu i doświadczenia w branży hotelarskiej oraz e-commerce, a także fachowej wiedzy w celu przyspieszenia wzrostu i dalszego ugruntowania pozycji na międzynarodowym rynku – stwierdził po transakcji Tobias Ragge, prezes HRS. – Dzięki temu możemy zaoferować naszym klientom jeszcze szerszą ofertę hoteli na całym świecie, a partnerom hotelowym dostęp do znacznie większej liczby osób dokonujących rezerwacji zarówno na potrzeby służbowe, jak i prywatnie.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *