Sieć DeSilva podpisała umowę dzierżawy na prowadzenie 4-gwiazdkowego hotelu biznesowo-turystycznego w Jorze Wielkiej k. Mikołajek w okolicach jeziora Tałty. W hotelu znajdzie się 150 pokoi plus 10 wolnostojących apartamentów. Jego otwarcie planowane jest na pod koniec przyszłego roku.
Położony na 5-hektarowej działce hotel wzbogacony ma być, w porównaniu ze standardowymi hotelami biznesowymi sieci DeSilva, o duże zaplecze rekreacyjne i większe pokoje dostosowane do dłuższych pobytów. Z myślą o klientach indywidualnych będzie posiadał szereg cech nastawionych na realizację dewizy „najbardziej przyjazny dla dzieci”, np. zaokrąglone narożniki mebli. Poza sezonem letnim i długimi weekendami ma służyć, jako obiekt biznesowy skierowany do sektora MICE. – Wierzymy, że to jest destynacja odpowiednia dla organizatorów wszelkich konferencji i spotkań. Więc w miesiącach letnich jest szansa na obłożenie hotelu turystami, a w pozostałych miesiącach firmami.
Będzie to obiekt średniej wielkości, w porównaniu np. do hotelu Gołębiewski, i w tym upatrujemy naszą przewagę: produkt kompaktowy idealny dla średniej wielkości grup konferencyjnych, a jednocześnie wystarczająco kameralny dla klienta indywidualnego i rodzinnego – mówi dyrektor zarządzający sieci DeSilva Piotr Kwiatkowski. DeSilva prowadzi też rozmowy w sprawie kilku innych projektów na Mazurach m.in. w Mrągowie, Giżycku i Gierzwałdzie. Pierwszy 3-gwiazdkowy hotel tej polskiej sieci otwarty został w 2008 roku w podwarszawskim Piasecznie, w 2009 roku uruchomiono 2-gwiazdkową DeSilvę Inn przy lotnisku w Pyrzowicach, a w 2010 roku DeSilvę w Warszawie.
W tym roku sieć zaczęła zarządzać hotelem Victor w Pruszkowie. Podpisano już też umowę dzierżawy dotyczącą otwarcia obiektu w zabytkowej kamienicy w Poznaniu, który miałby działać pod marka DeSilva Premium, ale inwestycja została wstrzymana z powodu problemów inwestora ze zdobyciem finansowania. Sieć, która prowadzi hotele głównie w ramach umów o zarządzanie i umów dzierżawy, negocjuje z inwestorami w sprawie uruchomienia kolejnych hoteli m.in. w Rzeszowie, Bydgoszczy, Wrocławiu, Warszawie i Słupsku. Wywiad z Piotrem Kwiatkowskim i Anną Głąbińską, dyrektorem sieci ds. sprzedaży i Marketingu w sekcji Rynek Hoteli.
Dodaj komentarz