Starwood uruchamia internetowy system oceniania hoteli

Nowa funkcja pozwoli klientom hoteli Sheraton, Westin, W i innych ocenić pobyt w hotelu bezpośrednio na stronach  internetowych Starwood. Jest to pierwsza globalna sieć hotelarska, która zdecydowała się na posunięcie, na które nie zdecydował się dotąd żaden z największych rywali sieci Starwood takich jak Marriott czy Hilton.   Może to być ryzykowna decyzja, jeśli oddający opinię goście będą wskazywać na słabe strony hotelu  jak nieuprzejma obsługa, zepsuta klimatyzacja czy niesprawne łącze Wi-Fi, ale według Chrisa Holdrena - wiceprezesa Starwood oraz koordynatora programu SPG (Starwood Preferred Guest) nie ma się czego obawiać. "Jesteśmy pewni naszych hoteli" - dodaje Holdren. Jak dotąd najpopularniejszym serwisem, z którego korzystają miliony turystów na całym świecie jest portal TripAdvisor - głównie dlatego, że jest on niezależny. Co zatem może skłonić potencjalnych gości sieci Starwood do skorzystania z opinii zamieszczonych na jej stronie?  Według Chrisa Holdrena - są conajmniej dwa powody. Pierwszy z nich to pewność, że osoby zamieszczające komentarze to doświadczeni klienci,członkowie programu lojalnościowego SPG, którzy doskonale znają zalety, jak i wady hoteli sieci Starwood. "Ich opinie są szczególnie cenne" - dodaje Holdren. Drugim powodem jest pewność, że informacje które uzyskamy ze strony Starwood są autentyczne a nie spreparowane przez nieuczciwą konkurencję, jak ma to często miejsce na anonimowych portalach oceniających hotele. "Gdy widzisz recenzję  na SPG.com, masz pewność że ten gość rzeczywiście przebywał w tym hotelu. W systemie Starwood recenzje będą publikowane po zatwierdzeniu numeru rezerwacji " - zapewnia Holdren.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *