Autor: Rafał Słowik
W ostatnim czasie tematyka SPA stała się bardzo popularna i wprowadziła wiele zmian na rynku kosmetyki profesjonalnej. Najwięcej można ich zaobserwować w dziedzinie pielęgnacji ciała oraz profesjonalnych zabiegów leczniczych.
Obecnie niemal wszystkie koncerny kosmetyczne oferują kompletne zestawy naturalnych, ekologicznych produktów, profesjonalnych zabiegów i programów do użytku w salonach SPA lub w domowym zaciszu.
Firmy te oprócz tradycyjnych i powszechnie znanych zabiegów proponują coraz bardziej wymyślne, oryginalne i złożone receptury. Powstała w ten sposób niesamowita ilość receptur, specjalistycznych programów oraz szczegółowych procedur, które mają na celu zwiększenie skuteczności działania preparatów.
Profesjonalne nie znaczy SPA
Należy jednak zwrócić uwagę na istotne różnice pomiędzy kosmetykami używanymi do zabiegów profesjonalnych, a tymi, które są stosowane w SPA. Wielu producentów, by osiągnąć jak największą sprzedaż, mianem SPA określa preparaty, które nimi nie są. Taki chwyt marketingowy pozwala często zwiększyć notowania obrotów nowej grupy czy linii kosmetyków.
W większości przypadków specyfiki te mają niewiele wspólnego z filozofią pielęgnacji i relaksu, jaką jest SPA. Nawet najbardziej naturalne metody pielęgnacji, najnowsze biotechnologie czy aktywne składniki obecne w kosmetykach profesjonalnych nie muszą od razu spełniać kryteria kosmetyków SPA.
Sam kosmetyk nie wystarczy
Kosmetyk SPA musi mieścić się w wytyczonych kryteriach. Gabinety SPA mają określone protokoły zabiegowe, kąpielowe, co łączą z odpowiednią metodyką wykonania zabiegu za pomocą specjalnyc [...]
Obecnie niemal wszystkie koncerny kosmetyczne oferują kompletne zestawy naturalnych, ekologicznych produktów, profesjonalnych zabiegów i programów do użytku w salonach SPA lub w domowym zaciszu.
Firmy te oprócz tradycyjnych i powszechnie znanych zabiegów proponują coraz bardziej wymyślne, oryginalne i złożone receptury. Powstała w ten sposób niesamowita ilość receptur, specjalistycznych programów oraz szczegółowych procedur, które mają na celu zwiększenie skuteczności działania preparatów.
Profesjonalne nie znaczy SPA
Należy jednak zwrócić uwagę na istotne różnice pomiędzy kosmetykami używanymi do zabiegów profesjonalnych, a tymi, które są stosowane w SPA. Wielu producentów, by osiągnąć jak największą sprzedaż, mianem SPA określa preparaty, które nimi nie są. Taki chwyt marketingowy pozwala często zwiększyć notowania obrotów nowej grupy czy linii kosmetyków.
W większości przypadków specyfiki te mają niewiele wspólnego z filozofią pielęgnacji i relaksu, jaką jest SPA. Nawet najbardziej naturalne metody pielęgnacji, najnowsze biotechnologie czy aktywne składniki obecne w kosmetykach profesjonalnych nie muszą od razu spełniać kryteria kosmetyków SPA.
Sam kosmetyk nie wystarczy
Kosmetyk SPA musi mieścić się w wytyczonych kryteriach. Gabinety SPA mają określone protokoły zabiegowe, kąpielowe, co łączą z odpowiednią metodyką wykonania zabiegu za pomocą specjalnyc [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz