Oprogramowanie hotelowe – luksus czy konieczność

Autor: Grzegorz Krzyżanowski
Niewłaściwa organizacja pracy, nieodpowiednia analiza kosztów działalności oraz brak narzędzi do poprawnego nadzoru nad pracownikami może wynikać z nieposiadania komputerowego systemu hotelowego lub z nieodpowiedniego dopasowania go do potrzeb danego obiektu.

Inwestycje hotelowe wymagają dużych nakładów finansowych, dlatego po uruchomieniu działalności hotele muszą pracować jak najefektywniej. Z tego powodu należy bardzo szczegółowo rozplanować proces organizacji pracy w obiekcie, a automatyczny nadzór nad realizacją założeń oprzeć o komputerowy system hotelowy.

Dobry program zapewni efektywną pracę na wszystkich szczeblach działalności hotelu, a odpowiednio wdrożony i ustawiony pozwoli skupić się wyłącznie na wprowadzaniu usprawnień i... liczeniu zysków.

Optymalnym rozwiązaniem jest wprowadzenie, najlepiej od samego początku, jednolitego ładu organizacyjnego w hotelu, który jednoznacznie określi obowiązki pracowników oraz automatycznie zweryfikuje ich wykonanie.

Etap wdrożenia systemu

Niezbędnym narzędziem do realizacji tego celu jest dobrze wdrożone oprogramowanie hotelowe. Powinno automatycznie współdziałać z jak największą liczbą systemów pracujących w hotelu, dlatego bardzo ważny jest proces jego wyboru i wdrożenia.

Podstawowym krokiem wprowadzenia ładu organizacyjnego jest przeprowadzenie tzw. analizy przedwdrożeniowej. Jej istota sprowadza się do zaprojektowania przebiegu procesów gospodarczych w hotelu oraz wyznaczenia tzw. obiegu dokumentów, czyli czegoś w rodzaju algorytmu pracy przedsiębiorstwa.

Analiza powinna jed [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Jedna odpowiedź do “Oprogramowanie hotelowe – luksus czy konieczność”

  1. sender pisze:

    Czy pakiet https://www.teleaudyt.pl/microsoft-365/pakiet-microsoft-365/ tj. Microsoft 365 jest najlepszym rozwiązaniem dla hotelu? A jeśli nie, to który powinien zrobić różnicę? Czy przychodzą Wam na myśl jakieś konkretne rozwiązania?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *