Autor: Grzegorz Krzyżanowski
Niewłaściwa organizacja pracy, nieodpowiednia analiza kosztów działalności oraz brak narzędzi do poprawnego nadzoru nad pracownikami może wynikać z nieposiadania komputerowego systemu hotelowego lub z nieodpowiedniego dopasowania go do potrzeb danego obiektu.
Inwestycje hotelowe wymagają dużych nakładów finansowych, dlatego po uruchomieniu działalności hotele muszą pracować jak najefektywniej. Z tego powodu należy bardzo szczegółowo rozplanować proces organizacji pracy w obiekcie, a automatyczny nadzór nad realizacją założeń oprzeć o komputerowy system hotelowy.
Dobry program zapewni efektywną pracę na wszystkich szczeblach działalności hotelu, a odpowiednio wdrożony i ustawiony pozwoli skupić się wyłącznie na wprowadzaniu usprawnień i... liczeniu zysków.
Optymalnym rozwiązaniem jest wprowadzenie, najlepiej od samego początku, jednolitego ładu organizacyjnego w hotelu, który jednoznacznie określi obowiązki pracowników oraz automatycznie zweryfikuje ich wykonanie.
Etap wdrożenia systemu
Niezbędnym narzędziem do realizacji tego celu jest dobrze wdrożone oprogramowanie hotelowe. Powinno automatycznie współdziałać z jak największą liczbą systemów pracujących w hotelu, dlatego bardzo ważny jest proces jego wyboru i wdrożenia.
Podstawowym krokiem wprowadzenia ładu organizacyjnego jest przeprowadzenie tzw. analizy przedwdrożeniowej. Jej istota sprowadza się do zaprojektowania przebiegu procesów gospodarczych w hotelu oraz wyznaczenia tzw. obiegu dokumentów, czyli czegoś w rodzaju algorytmu pracy przedsiębiorstwa.
Analiza powinna jed [...]
Inwestycje hotelowe wymagają dużych nakładów finansowych, dlatego po uruchomieniu działalności hotele muszą pracować jak najefektywniej. Z tego powodu należy bardzo szczegółowo rozplanować proces organizacji pracy w obiekcie, a automatyczny nadzór nad realizacją założeń oprzeć o komputerowy system hotelowy.
Dobry program zapewni efektywną pracę na wszystkich szczeblach działalności hotelu, a odpowiednio wdrożony i ustawiony pozwoli skupić się wyłącznie na wprowadzaniu usprawnień i... liczeniu zysków.
Optymalnym rozwiązaniem jest wprowadzenie, najlepiej od samego początku, jednolitego ładu organizacyjnego w hotelu, który jednoznacznie określi obowiązki pracowników oraz automatycznie zweryfikuje ich wykonanie.
Etap wdrożenia systemu
Niezbędnym narzędziem do realizacji tego celu jest dobrze wdrożone oprogramowanie hotelowe. Powinno automatycznie współdziałać z jak największą liczbą systemów pracujących w hotelu, dlatego bardzo ważny jest proces jego wyboru i wdrożenia.
Podstawowym krokiem wprowadzenia ładu organizacyjnego jest przeprowadzenie tzw. analizy przedwdrożeniowej. Jej istota sprowadza się do zaprojektowania przebiegu procesów gospodarczych w hotelu oraz wyznaczenia tzw. obiegu dokumentów, czyli czegoś w rodzaju algorytmu pracy przedsiębiorstwa.
Analiza powinna jed [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Czy pakiet https://www.teleaudyt.pl/microsoft-365/pakiet-microsoft-365/ tj. Microsoft 365 jest najlepszym rozwiązaniem dla hotelu? A jeśli nie, to który powinien zrobić różnicę? Czy przychodzą Wam na myśl jakieś konkretne rozwiązania?