Interferie – dobre wyniki przed otwarciem nowego hotelu

Wprawdzie deszczowy lipiec wpłynął na zmniejszoną frekwencję gości w ośrodkach INTERFERII, jednak giełdowa spółka hotelarsko-turystyczna zanotowała zysk ze sprzedaży w wysokości 3 mln 621 tys. złotych netto, wyższy o około 800 tys. złotych w porównaniu do tego okresu w 2010 roku. Te trzy kwartały firma zakończyła z całkowitym zyskiem netto w kwocie 2 mln 413 tys. złotych.

- Lipiec i sierpień to miesiące wakacyjnych urlopów, a więc dużego zainteresowania obiektami wypoczynkowymi. Zwykle w lipcu obłożenie w naszych ośrodkach utrzymuje się zdecydowanie powyżej 80 procent, tymczasem w tym roku było w tym czasie zimno i mokro, klienci rezygnowali więc z pobytów i frekwencja spadła do 73 proc. - mówi Adam Milanowski, prezes zarządu spółki INTERFERIE.

Jeśli chodzi o wskaźniki ważne w branży hotelarskiej, to INTERFERIE zanotowały lepsze wartości ADR (średniej stawki za pokój – to 161,42 zł) oraz RevPAR, czyli średniego przychodu z jednego pokoju: 104,64 zł.

 



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *