Autor: Sylwia Bortniak
Praca concierge służy nie tylko wygodzie gości, ale wpływa również na zwiększenie obrotu towarowego i zatrudnienia w mieście i regionie
Znakomita część pracy concierge opiera się na współpracy z przedsiębiorcami danego miasta czy regionu, w którym znajduje się hotel, takimi jak restauratorzy, firmy wynajmujące samochody i limuzyny, linie lotnicze, kwiaciarnie etc.
Również teatry, filharmonie, obiekty targowe i wystawiennicze to miejsca, gdzie concierge często szuka możliwości zaspokojenia życzeń swojego klienta. Podmioty te należą do grupy interesariuszy zewnętrznych hotelu.
Concierge rekomenduje zainteresowanym klientom restauracje, spektakle, koncerty i wycieczki. Zamawia dla gości limuzyny, taksówki, bilety etc. Musi on działać z rozwagą, ponieważ w ślad za rekomendacjami i zrealizowanymi zamówieniami idzie opinia gościa. Ostatecznie jednak jest on źródłem całkiem niemałego biznesu dla firm współpracujących z hotelem oraz przedsiębiorców żyjących z dostaw i usług świadczonych na rzecz odwiedzających miasto i region. Z jednej strony concierge działa na rzecz gościa, z drugiej jednak jest on źródłem zadowolenia tych podmiotów.
Concierge dla miasta...
Relacje pomiędzy hotelem, a jego interesariuszami przekładają się w sposób pośredni na wzrost gospodarczy miasta i regionu. Jeżeli uznajemy, że rola [...]
Znakomita część pracy concierge opiera się na współpracy z przedsiębiorcami danego miasta czy regionu, w którym znajduje się hotel, takimi jak restauratorzy, firmy wynajmujące samochody i limuzyny, linie lotnicze, kwiaciarnie etc.
Również teatry, filharmonie, obiekty targowe i wystawiennicze to miejsca, gdzie concierge często szuka możliwości zaspokojenia życzeń swojego klienta. Podmioty te należą do grupy interesariuszy zewnętrznych hotelu.
Pozytywne skojarzenia pracy concierge pozostawiają w świadomości klienta ślad, przekładający się, w sposób pośredni, na lojalność gości, wyższy wskaźnik wykorzystania oferty hotelu i korzyści finansowe, wydłużone pobyty oraz dobrą opinię o hotelu przekazywaną innym gościom
Concierge rekomenduje zainteresowanym klientom restauracje, spektakle, koncerty i wycieczki. Zamawia dla gości limuzyny, taksówki, bilety etc. Musi on działać z rozwagą, ponieważ w ślad za rekomendacjami i zrealizowanymi zamówieniami idzie opinia gościa. Ostatecznie jednak jest on źródłem całkiem niemałego biznesu dla firm współpracujących z hotelem oraz przedsiębiorców żyjących z dostaw i usług świadczonych na rzecz odwiedzających miasto i region. Z jednej strony concierge działa na rzecz gościa, z drugiej jednak jest on źródłem zadowolenia tych podmiotów.
Concierge dla miasta...
Relacje pomiędzy hotelem, a jego interesariuszami przekładają się w sposób pośredni na wzrost gospodarczy miasta i regionu. Jeżeli uznajemy, że rola [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz