Interferie na You Tubie

Spółka hotelarsko-turystyczna Interferie uruchomiła własny kanał w serwisie You Tube. Można tu oglądać kilkudziesięciosekundowe prezentacje ośrodków wraz z ich ofertą, a także materiały poświęcone atutom nadbałtyckich miejscowości. Pod adresem www.youtube.com/interferie znajduje się obecnie osiem filmów zrealizowanych w dwóch nadmorskich obiektach Imterferii: kołobrzeskim Chalkozynie oraz w Argentycie w Dąbkach.

 

To krótkie prezentacje ośrodków wraz z ich ofertą: osobne pliki poświęcone są np. gastronomii czy bazie zabiegowej, internauci mogą oglądać budynki z zewnątrz, jak i w środku, przyjrzeć się wyposażeniu i standardowi pokoi, a także różnorodnym zabiegom rehabilitacyjnym. Prezentowane są też same nadbałtyckie miejscowości z ich największymi atrakcjami. Kanał można subskrybować, aby otrzymywać powiadomienia o nowych, dodanych materiałach. Jak przekonuje firma, wykorzystanie wideo marketingu to wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy – zanim zdecydują się na daną lokalizację i obiekt – lubią jak najdokładniej obejrzeć budynek i pokoje, poznać oferowane usługi, zweryfikować uzyskane informacje. Zamiast podejmować decyzję wyłącznie na podstawie katalogu czy strony internetowej, dzięki aktualnym filmom na You Tube uzyskują narzędzie pozwalające na obejrzenie z bliska wybranych ośrodków. – Zdajemy sobie sprawę, jak bardzo dzięki internetowi zmienił się sposób komunikacji z potencjalnymi klientami i jak wielką rolę odgrywają obecnie media społecznościowe – mówi Dariusz Lubos, dyrektor marketingu spółki Interferie. – Chcemy wykorzystać ten niezwykle ważny i skuteczny sposób komunikacji, jakim jest You Tube, aby dotrzeć z naszą ofertą do tych osób, które poszukują informacji przede wszystkim w internecie. Będziemy rozbudowywać nasz kanał o kolejne materiały tak, aby stał się on bogatą multimedialną bazą informacji o ośrodkach Interferii.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *