„Zaskocz podniebienia Mistrzów w hotelach Mercure” to konkurs marki Mercure przeprowadzony na facebookowej stronie Accor Polska. Entuzjaści gotowania – amatorzy i profesjonaliści mogli współtworzyć zimową kartę menu we wszystkich 13 hotelach Mercure w Polsce. Przepis na zimną przystawkę należało przesłać na Facebooka.
Specjalne jury składające się m.in. z Szefów Kuchni i dyrektorów hoteli Mercure miało ocenić smak, wygląd oraz oryginalność potrawy i wybrać najlepszą zimną przystawkę, która przez cały sezon zimowy będzie serwowana w restauracjach hoteli Mercure. Przekąska musiała być inspirowana kuchnią polską i oparta tylko o naturalne składniki dostępne w Polsce. Musiała też mieć ok. 450 kcal, uwzględnić aspekt techniczny – możliwość przygotowania w krótkim czasie w kuchni hotelowej wielu porcji oraz szacunkowy koszt jednej porcji – maksymalnie 15 zł netto. W tym przypadku konkurs okazał się chyba jednak za trudny jak na lekkie „facebookowe” akcje typu „wymyśl hasło”, albo nagroda niewspółmierna do wymagań – voucher na weekendowy pobyt dla dwóch osób w hotelu Mercure, jak zaznaczono „ze śniadaniem”. Akcja zakończyć się miała 19 sierpnia, a jeszcze w połowie września strona zachęcała do wzięcia udziału w nim, choć zamieszczony regulamin informował, że propozycje można zgłaszać tylko do 19 sierpnia. Tą akcją strona Accor Polska chyba wielu fanów nie zdobyła.
Dodaj komentarz