Jesień pod znakiem targów: FG Poland promuje ofertę telewizorów ORION

FG Poland, Generalny Dystrybutor telewizor japońskiej marki ORION, intensyfikuje działania marketingowe skierowane do klientów sektora HoReCa. Trwającą od marca kampanię reklamową realizowaną w oparciu o najważniejsze media branżowe – magazyny oraz portale, na jesieni uzupełni cykl trzech ogólnopolskich imprez targowych, w ramach których firma zaprezentuje najnowszą ofertę produktową dedykowaną branży hotelarskiej.


Telewizory ORION już wkrótce będzie można obejrzeć na targach ‘World Hotel’ w Warszawie (5-7.10), ‘Invest Hotel’ w Poznaniu (19-21.10) oraz ‘Horeca’ w Krakowie (16-18.11) – największych tego typu wydarzeniach w Polsce, które rok rocznie gromadzą kilkuset dostawców profesjonalnych produktów i usług dla obiektów noclegowych i gastronomicznych.

Trwają intensywne przygotowania do Euro 2012. Inwestorzy uzupełniają bazę o obiekty klasy średniej oraz podwyższają standard hoteli z myślą o bardziej wymagających, zagranicznych gościach. Powstają nowe restauracje i puby, które oprócz zaplecza gastronomicznego bez wątpienia będą chciały zapewnić kibicom możliwość obejrzenia mistrzostw. Trend ten chcemy wykorzystać w jak najwyższym stopniu, docierając z ofertą telewizorów ORION bezpośrednio do inwestorów, właścicieli obiektów hotelowych i gastronomicznych oraz menedżerów odpowiedzialnych za zakupy. Obecność na targach branżowych stwarza ku temu doskonałą okazję – zauważa Ewa Pilarska, Kierownik ds. Marketingu i PR w firmie FG Poland.

Wśród tegorocznych nowości na stoisku firmy FG Poland pojawi się m.in. 46-calowy telewizor LED o oznaczeniu TV46LB2000. Model ten posiada matrycę Full HD 1920x1080 z częstotliwością odświeżania 100Hz, jak również zaawansowany system konwersji Faroudja MCTi. Dzięki technologii punktowego podświetlenia ekranu obudowa telewizora ma zaledwie 3 cm grubości, co stanowi dodatkowy atut przy wyborze sprzętu przeznaczonego dla obiektów o podwyższonym standardzie.

Klientów poszukujących niestandardowych rozwiązań z pewnością zainteresuje 26-calowy telewizor LCD z wbudowanym odtwarzaczem DVD - ORION TV26PL177DVD. To ciekawa propozycja, która dzięki swojej funkcjonalności pozwoli na podniesienie prestiżu hotelu bądź lokalu przy niewielkich nakładach finansowych.

Sektor HoReCa stanowi ważną grupę odbiorców telewizorów ORION. Połączenie dobrej klasy sprzętu z atrakcyjną ceną to kluczowy atut marki, dzięki któremu udało nam się zdobyć zaufanie wielu klientów. Nasze telewizory posiadają wszystkie parametry niezbędne do odbioru wysokiej jakości obrazu i dźwięku, jak również szereg udogodnień istotnych w kontekście użytkowania urządzeń w warunkach hotelowych. Pod tym względem ORION z powodzeniem dorównuje innym, wiodącym producentom – przekonuje Ewa Pilarska.

Dla Klientów, którzy odwiedzą stoisko FG Poland/ ORION podczas targów World Hotel, Invest Hotel oraz Horeca, firma FG Poland przygotowała atrakcyjne rabaty.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *