Autor: Andrzej Szafrański
W środku lata swe bramy otwierał hotel ulokowany w odbudowanym zamku. Aby rozsławić obiekt, jego włodarze rozesłali pocztowe i e-mailowe wici o wydarzeniu. Zatrudnili też stołeczną agencję public relations, by pomogła w nagłośnieniu eventu i dotarciu do stołecznych firm (kiedyś może sami zorganizują coś w zamku) i dziennikarzy (napiszą i nagonią klientów).
Zatem agenci PR też rozesłali swoje wici. Wici dotarły i do "Hotelarza" i należącego do tej samej grupy wydawniczej "Rynku Turystycznego". Niestety, mimo że "bywanie" na takich imprezach jest dziennikarskim obowiązkiem, nikt z obu redakcji nie mógł potwierdzić swego uczestnictwa w evencie.
Nie zraziło to PR-owców, którzy na trzy dni przed otwarciem hotelo-zamku w zmasowanym ataku telefonicznym obdzwonili obie redakcje, szukając chętnych do udziału w wiekopomnym wydarzeniu. Nie oszczędzili nawet przypadkowo obecnej przy jednym z telefonów sprzątaczki. NiestetyÉ też nie mogła.
Sytuacja zmieniła się radykalnie na dwa dni przed eventem. Po kolegium redakcyjnym "Hotelarza" postanowiliśmy skorzystać z gościnności zamku-hotelu po to, by przedstawić obiekt w rubryce "Ładny projekt". Niestety. Zamkow [...]
Nie zraziło to PR-owców, którzy na trzy dni przed otwarciem hotelo-zamku w zmasowanym ataku telefonicznym obdzwonili obie redakcje, szukając chętnych do udziału w wiekopomnym wydarzeniu. Nie oszczędzili nawet przypadkowo obecnej przy jednym z telefonów sprzątaczki. NiestetyÉ też nie mogła.
Sytuacja zmieniła się radykalnie na dwa dni przed eventem. Po kolegium redakcyjnym "Hotelarza" postanowiliśmy skorzystać z gościnności zamku-hotelu po to, by przedstawić obiekt w rubryce "Ładny projekt". Niestety. Zamkow [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz