Autor: Izabela Bogdanowicz
Chociaż wybudowanie przyhotelowego kompleksu SPA & wellness to koszt co najmniej kilkuset tysięcy złotych, jest to inwestycja, która z pewnością przyciągnie do hotelu nowych gości.
Od 2000 roku systematycznie wzrasta w Polsce zainteresowanie urlopami połączonymi z odnową biologiczną i zabiegami poprawiającymi urodę. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie coraz więcej obiektów noclegowych wprowadza taką działalność do swojej oferty.
I chociaż pobyt i korzystanie z usług hoteli i pensjonatów oferujących usługi SPA & wellness, kosztuje zazwyczaj drożej, niż pobyt w "zwyczajnym" hotelu, to klienci akceptują taki stan rzeczy iÉ wydają na zabiegi jeszcze więcej.
Szczególnie skłonni są płacić nie tylko za wysokie kwalifikacje personelu, ale także za caldarium i tepidarium - nastrój ciepła i ciszy w stylowej aranżacji wnętrza. Oczekują od obiektów świadczących takie usługi elastycznej oferty i szybkich efektów.
Takie oczekiwania klientów znalazły wyraz w projekcie hotelu Malachit Medical SPA w Karpaczu. Ten niewielki obiekt (16 pokoi, 8 apartamentów) kusi rozbudowaną częścią SPA. Oryginalny kształt basenu i klimat wnętrza kojarzą się ze starożytną Grecją, wanna z hydromasażem zaprasza zarówno na 10-osobową konferencję, jak i na romantyczne spotkanie dwóch osób, a grota solna inhalacyjna z systemem koloroterapii oraz komora kriogeniczna to nie jedyne atuty hotelu.
Jak znaleźć na rynku usług SPA miejsce dla siebie - właściciela czy zarządcy niewielkiego obiektu, z równie małymi możliwościami inwestowania? Okazuje się, że jest to możliwe. Wyróżniające się obiekty mają zróżnicowaną ofertę: jedne oferują nawet ponad 20 zabiegów i pakietów usług, inne - nie przewidują pakietów i ograniczają się zaledwie do kilku zabiegów.
Od 2000 roku systematycznie wzrasta w Polsce zainteresowanie urlopami połączonymi z odnową biologiczną i zabiegami poprawiającymi urodę. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie coraz więcej obiektów noclegowych wprowadza taką działalność do swojej oferty.
I chociaż pobyt i korzystanie z usług hoteli i pensjonatów oferujących usługi SPA & wellness, kosztuje zazwyczaj drożej, niż pobyt w "zwyczajnym" hotelu, to klienci akceptują taki stan rzeczy iÉ wydają na zabiegi jeszcze więcej.
Szczególnie skłonni są płacić nie tylko za wysokie kwalifikacje personelu, ale także za caldarium i tepidarium - nastrój ciepła i ciszy w stylowej aranżacji wnętrza. Oczekują od obiektów świadczących takie usługi elastycznej oferty i szybkich efektów.
Takie oczekiwania klientów znalazły wyraz w projekcie hotelu Malachit Medical SPA w Karpaczu. Ten niewielki obiekt (16 pokoi, 8 apartamentów) kusi rozbudowaną częścią SPA. Oryginalny kształt basenu i klimat wnętrza kojarzą się ze starożytną Grecją, wanna z hydromasażem zaprasza zarówno na 10-osobową konferencję, jak i na romantyczne spotkanie dwóch osób, a grota solna inhalacyjna z systemem koloroterapii oraz komora kriogeniczna to nie jedyne atuty hotelu.
Jak znaleźć na rynku usług SPA miejsce dla siebie - właściciela czy zarządcy niewielkiego obiektu, z równie małymi możliwościami inwestowania? Okazuje się, że jest to możliwe. Wyróżniające się obiekty mają zróżnicowaną ofertę: jedne oferują nawet ponad 20 zabiegów i pakietów usług, inne - nie przewidują pakietów i ograniczają się zaledwie do kilku zabiegów.
[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz