Katarzyna Gójska, z hotelu Westin Warsaw otrzymała wyjątkowo rzadkie wyróżnienie - imienny list pochwalny, który przysłali jej Steve J. Heyer (chef executive officer) i Sue A. Brush (senior vice president) z sieci Westin Hotels & Resorts Worldwide.
Gójska jest związana z siecią hoteli Starwood od roku 1997. Zaczynała na stanowisku concierge w warszawskim Sheratonie, potem pracowała w recepcji tego hotelu. W roku 2004 została kierownikiem recepcji w Sheraton Kraków. Po roku wróciła do Warszawy, by przebudować front office hotelu Westin i przyczyniła się do sukcesu hotelu, któremu w 2005 roku przyznano nagrodę dla najlepszego hotelu Westin na świecie.
Gójska jest związana z siecią hoteli Starwood od roku 1997. Zaczynała na stanowisku concierge w warszawskim Sheratonie, potem pracowała w recepcji tego hotelu. W roku 2004 została kierownikiem recepcji w Sheraton Kraków. Po roku wróciła do Warszawy, by przebudować front office hotelu Westin i przyczyniła się do sukcesu hotelu, któremu w 2005 roku przyznano nagrodę dla najlepszego hotelu Westin na świecie.
Dodaj komentarz